Dames ik heb dringend jullie hulp nodig. Ben inmiddels 33 weken zwanger van een broertje voor onze dochter Juna. Vl zoekt totaal niet naar namen maar komt alleen met onzin aanzetten en kraakt alles af wat ik leuk vind (en dat is al niet veel). Er was een naam waarvan ik dacht dat ik hem erdoor ging krijgen, Jimi, maar nu vind hij dat ineens klinken als een stripverhaal 'juna en jimi'. Wat vinden jullie ervan? Ben nu dus op zoek naar een andere naam. Kort, apart, passend bij Juna maar ik denk dus zonder J in het begin of met een s klank erin.
Ik vind het niet als een stripverhaal klinken.. Juna en Dex Sem/Sam Dave Lex/Alex Noah Niels Bram Robin Ruben Tobin Levi Rick/Rik Mees Aaron Liam David Damy Jace Ben niet zo heel goed in namen. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen
Ik snap het ergens wel. De namen van hem en zijn broertje beginnen ook allebsi met een j. Snap het Jip en Janneke effect ook wel maar ben me aan het bedenken of ik dat een goede reden vind om van tot nu toe mijn favoriete naam af te stappen.....
Dan doe je he toch gewoon? Al noem je je kinderen Jip en Janneke.. Als jij het mooi vindt en je man ook, kan jou het dan schelen wat een ander ervan vindt
Ik twijfel wel maar toch kan ik niks leukers vinden. Heb bij mijn dochter ook heel lang getwijfeld en uiteindelijk harstikke blij mee. Moet hem alleen nog zien te overtuigen.
Ik vind het te veel jut en jul... Ik vind Jimi ook echt niet mooi, vooral niet voor een volwassen man. Juna vind ik juist echt een mooie naam!
Heb al 2 neefjes kane en dayn. Dean vind ik wel leuk maar zo heet de keine van een vriendin en heb t liefst geen s klank in de naam