Ben benieuwd welke naam jullie zouden kiezen * Britt * Noa * Zoë Of weten jullie andere leuke, korte namen die in dit rijtje passen?
Ze stonden bij mij allemaal op m'n lijstje. Het is dus Nova geworden. Uit jou rijtje vindt ik Britt het leukste.
Maud Flo Suus Iris Fleur Tess Glenn Mara Kia Kyra Linde Romy Daimy Elise Anouk Amber Yinthe Mae Quincy Sade Jade
Ik vind Noa de leukste uit het rijtje. Zoë vind ik ook wel leuk, maar mijn vriend en ik vinden Chloë leuker, die staat op ons lijstje. Andere korte namen die ik/wij leuk vinden zijn: Tara Mara Nika Tessa Roma Jade Ruby Donna Yentl Senna Bente
Bedankt voor jullie reacties! Noa valt af, de dochter van de secretaresse van mijn vriend heet zo... Chloë vinden we ook leuk, maar een bekende van ons heeft haar dochtertje al zo genoemd Jade uitgesproken als Djeed komt ook op ons lijstje Jada vind ik ook erg mooi! Het wordt er niet makkelijker op zo voor een jongen hebben we overigens Quinn.
mooie naam Quinn Voor een meisje vind ik heel moeilijk! Ben nu zelf weer zwanger en zit me nu al suf te piekeren. Komt vanzelf wel tegen de tijd dat ik ga bevallen .. hoop ik!
Ik vind uit jouw lijstje Britt het leukst. Zoe vond ik wel een leuke naam, maar een aantal jaren geleden was het echt zo'n trendy naam. Zelf vind ik als korte meisjesnaam Eva erg leuk