Dachten we eindelijk te weten wat voor naam we aan een meisje zouden geven....ontdekken we nog een leuke naam. Ons eerste idee: - Anna Rozemarijn --> roepnaam Rozemarijn. Wat we nu nog tegen zijn gekomen: - Anna Linde --> roepnaam Annelynn. Welke naam vinden jullie leuker??? Pfff, nog een paar weekjes en dan moeten we het toch echt zeker weten!
Beide leuke namen! Ik ga toch voor annelynn (vooral voor lynn op het eind) Denk alleen dat je al heel snel Roos en/of Anne of Lynn gaat zeggen.
Maar.......annelynn is wel een naam die je moet uitleggen als mensen het gaan opschrijven. Wordt dat op den duur niet vervelend? Enig idee of ervaring hiermee?
Ik vind annelynn ook erg leuk. Ik heet Melisa, en mensen zeggen steeds Melissa. Ik heb het al heel snel geaccepteerd toen ik klein was. Mijn man die heeft er nu meer moeite mee als ik haha. Dus als het ooit een keer verkeerd schrijven is dat toch niet zo'n heel groot drama? Tegenwoordig hoor je de moeilijkste namen. DAn valt Annelynn nog wel mee.. Succes met kiezen!
Ik vind annelynn ook heel mooi, misschien kan je je kindje annelynn noemen roepnaam lynn. Het is een echte meisjesnaam!
Dat is moeilijk, zeg, ik vind ze allebei hartstikke mooi! Ik denk dat je 'n beetje kan kijken wat mensen zouden gaan doen qua afkortingen, volgens mij doen mensen dat al snel, een naam afkorten (ik wel, iig ) Roos en Anne zou dat dan bij mij worden... (argh, allebei nog steeds hartstikke leuk!) Hahaha, aan mij heb je dus ook helemaal niks!
Ik vind beide namen leuk. Maar ik neig toch meer naar Rozemarijn. De roepnaam kan ook Marijn worden dan, dat vind ik stoer voor een meisje.
Rozemarijn...Vind Annelynn niet zo sorry...vind Anne erg mooi en Lynn ook maar de combi vind ik persoonlijk minder......
Rozemarijn Alhoewel ik nog wel zou nadenken over twee namen waarvan dan de tweede de roepnaam is. Dat heb ik zelf namelijk ook en is niet altijd handig. Bv. bij officiele documenten wordt de eerste naam vaak als roepnaam ingevuld. Bij mijn diploma uitreiking werd mijn eerste naam omgeroepen en ik herkende mezelf dus niet... ik ben nog weken uitgelachen (om de naam en omdat ik niet opstond)