We twijfelen nog steeds tussen deze namen voor onze weimaraner pup. Riva heeft al heel lang op het lijstje gestaan, maar bij mijn nieuwe baan blijkt de hond van de directeur zo te heten dus dat maakt me aan het twijfelen omdat het zo na-aperig voelt. Scottie komt vanuit een van onze favo series (suits) maar bekt natuurlijk iets harder. Dus daarom maar eens een polletje haha Wie weet kunnen jullie ons helpen
Is het een reutje? Dan Scottie. Voor een teefje Riva. Kan jou het schelen dat de hond van je baas zo heet
Nee een teefje, maar wij kennen Scottie dan ook alleen als meisjesnaam uit de serie Suits. Naja, gaat behoorlijk gelijk op dus we weten het nog niet hoor
Dit! Buiten dat vind ik Scottie meer een koosnaampje. Al moet ik OOk zeggen: ligt voor mij wellicht ook aan het ras. Bij een Yorkshire terrier of een westie bijv. (klein ras) staat Scottie leuker, maar Riva dan weer meer bij een dalmatier of een labrador (groter ras). Conclusie: eigenlijk niet zo 1, 2, 3 te zeggen dus Heb je een foto van de pup? Edit: o wacht, jij bent diegene met de weimaraner Dan zeker weten Riva voor mij!
Ik vind Scottie een leuke naam, maar voor een Weimaraner zou ik echt Riva kiezen. Dat voelt toch meer kloppend voor mij.