Hallo, Op 14 januari kreeg ik bij de gynaecoloog te horen dat ik zwanger ben. Natuurlijk super blij! Zeker omdat ik bij de gynaecoloog liep omdat zwanger worden niet wilde lukken. Nu heb ik vanaf het weekend last van bruin bloedverlies/afscheiding. Ik maak me zo druk! Ik heb de gynaecoloog gebeld en die gaf aan dat het 2 kanten op kan gaan: of een miskraam of het is een innesteling. Krijg 1 februari een echo. Wat kan wachten dan lang duren....Heb verder geen buikkrampen o.i.d. Wie heeft dit ook meegemaakt? Ben zo benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Hoe lang ben je zwanger? Kan inderdaad van innesteling zijn. Ik heb het zelf ook twee keer gehad en heb twee gezonde kids! Maar ik begrijp dat je je zorgen maakt! Sterkte en hopelijk zie je gauw een kloppend hartje op de echo!
Volgens mij zolang het bij bruin bloed blijft en geen krampen, hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Maar het duurt idd nog wel lang voor het 1 februari is. Sterkte en ik hoop ook dat je een kloppend hartje te zien krijgt!
Wil je niet ongerust maken het kan beiden kanten op, ik heb ook bruinverlies gehad, maar er is miskraam op komst. MAAR normaal is bruinverlies is meestal onschuldig.
Ontzettend bedankt voor jullie reacties! Ik heb sinds gisterenmiddag ineens geen bruin bloedverlies meer. Er is echt niets meer te zien. Zou dit stilte voor de storm zijn.....dus dat de bloeding straks ineens hevig terug is of misschien toch positief???? Ik word zo gek van dit wachten! Heb voor de geboorte van mijn dochter al eens een miskraam gehad en toen was ik emontioneel echt helemaal gesloopt. Was echt een verschrikkelijke periode. Hoop dit nu niet weer mee te maken....