gisteravond heb ik een echo gekregen, ik had bij het afvegen roze slijm en eergister bruinbeige slijm, ook een menstruatieachtige weeige pijn.. ben wel sinds een paar dagen misselijk, maar bij de echo zag de vk een hele mooie vruchtzak, maar verder zag hij weinig tot niks,.. mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 3 october, heb wel een onregelmatitige cyclus, maar niet extreem, het advies van de vk was afwachten en over 2 weken weer een echo..hij dacht zelf dat we er rekening mee moeten houden dat het niet goed is,dus zit nu echt in onzekerheid, en heb een echte dip nu, diep van binnen zegt me het is mis, maar ik hou toch een klein beetje hoop op een wonder..het rare is gewoon dat er niks te zien was.. en dat is wel verontrustend.. ik tel de dagen af nu en probeer er maar niet veel aan te denken en afwachten maar.. Groetjes, Marit
oohh wat erg , duim met je mee voor een wondertje ! Sterkte de aankomende twee weken met wachten ....
he jeetje wat rottig en dan dat wachten,ook nog is veel sterkte deze tijd en hopenlijk toch nog goed nieuws over 2weken
Hoi Marit, Misschien wil je dit niet horen, maar ik denk dat je er heel sterk rekening mee moet houden dat het niet goed zit. Als er met 7w5 dagen niets te zien is, dan klopt het gewoon niet. Ik heb dit zelf al 3 keer meegemaakt en het is helaas niet goed afgelopen, hoeveel hoop ik ook had. Ik duim toch voor je dat het bij jou anders zal zijn. Ik vind het trouwens wel lang dat je 2 weken moet wachten hoor. Ik mag in deze situatie altijd al na 1 week terug komen. Als het beeld dan niet veranderd is weet je genoeg. Waarom moet je nou 2 weken in onzekerheid zitten? Ik snap dat niet goed...
Ik vind 2 weken ook best lang, ik weet ook niet wat de achterliggende gedachte daarbij is, misschien verwacht hij dat het een dezer dagen gewoon misgaat, ik mag ook altijd bellen voor vragen o.i.d en tuurlijk hou ik er rekening mee dat het fout kan gaan, maar ik vind het zo gek dat ik me nog zo misselijk voel elke ochtend en ik veeg ook geen roze slijm meer op, dus ja ik hoop dat ik op een wondertje kan rekenen, ik vind het trouwens wel lief van jullie dat jullie reageren, weet je, het is zo pril nog en alleen mijn ouders weten ervan en ik wil het toch van me afschrijven en hier kan dat gelukkig heel goed..liefs, Marit
hai, ik heb vanavond een 2e echo gekregen, ik ben er zo mee bezig vind het te lang duren, niks geen bloed , buikkrampen heb ik niet meer wel heel ietsie bruin en soms roze bij het plassen op de echo was wederom niks te zien alleen dat het vruchtzakje gegroeid was in een week tijd.. volgende week als de vk weer niks kan zien word ik doorverwezen naar de gyn. kan zijn dat het goed verstopt zit of dat het nog te vroeg is wat ik uitsluit, of dat het gewoon een leeg vruchtzakje is en dat die wel gewoon doorgroeid, vk kon niet zeggen goed of fout.. afwachten maar en hopen op een wondertje [-o<
och jee spannend zeg ,dus toch nog een week wachten , vervelend zeg ! Ik wist niet dat een leeg vruchtzakje gewoon kon doorgroeien... Hopen maar dat beepje nu al goed is in verstoppertje spelen .... Ik zal voor je duimen !1
Hoi Marit, Goed dat je aan de bel hebt getrokken! Die onzekerheid is niks. Jammer wel dat er nog steeds niks te zien was. Het vruchtzakje kan inderdaad doorgroeien, dat gebeurt bij mij ook steeds. Toch hoop ik met je mee op een wondertje. Groetjes Noodles
er zou nu toch wat te zien moeten zijn Ik heb het helaas ook 3 keer gehad en bij mij was het alle 3 de keren mis Maar ik hoor ook veel suc6 verhalen hebben ze wel een inwendige echo gemaakt?
hallo, ze hebben wederom geen inwendige echo gedaan, als ik volgende week weer voor de echo moet zal ik vragen waarom geen inwendige echo, misschien zijn hun niet bevoegd?ik weet het niet hoor, ik zag niet echt een plek, waar je je kon omkleden, iig gaf het mij meer hoop, de vk zei ook niet dat het niet goed zat omdat ze het gewoonweg niet kan zien.. ik hou jullie op de hoogte liefs,Marit
Hallo, het is nu definitief, het vruchtzakje is leeg.. vanavond weer een echo gehad..nu bevestigde de vk ook dat nog een echo dezelfde uitslag zal geven.. had op het ergste gerekend, maar komt toch wel hard aan... ze maken morgen bij gyn afspraak voor me.. dat was het dan... liefs, Marit
ach wat erg Marit , je weet dat de kans groot is dat je slecht nieuws krijgt maar toch hoop je op dat kleine wondertje ..... Moet je nu naarde gyneacoloog voor een curretage ? He kl*te zeg , je kon het nieuwe jaar heel anders in zijn gegaan .. Dikke knuffel en neem de tijd hiervoor om te verwerken he ,het is niet niks,was toch jullie kindje ......
Hi Marjon, dankje voor je lieve woordjes, de vk belt me deze ochtend nog op voor afspraak met gyn. daar zal nog een keer inwendig worden gekeken en dan krijg ik waarschijnlijk pillen om het vruchtzakje los te laten, of hopenlijk direct curretage..ik weet wat het inhoud en ben daar niet bang voor, heb bij eefje ook nacurretage gehad omdat ik een flinke stolsel had, die hebben ze verwijderd, we haddden heel graag anders het nieuwe jaar in willen stappen, we hadden een klein beetje hoop, dat is ons nu afgepakt, ik hoop het snel een plekje te kunnen geven. liefs, Marit
ik heb met bbz die pillen gehad,om te kijken of ze iets op de echo gemist hadden en om hopelijk een bbz uit te sluiten ... Voor mij was dat helemaal niet heftug of pijnlijk omdat er bij niks in baarmoeder zat .. Succes , en veel sterkte .. knuffel
de vk heeft daar niks over gezegt of het evt een bbz zou zijn..hier ook een leeg vruchtzakje.. geeft me toch wel een rustig gevoel, er word iig geen vruchtje weggehaald, en daar hou ik me ook aan vast..
ik bedoelde niet dat je eenbbz zou hebben , anders zou je ook geen vruchtzakje in baarmoeder hebben , bedoelde dat ik ook die pilletjes had gehad..
onee, maar zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik heb me daar helemaal niet in verdiept of er een vruchtzakje moet zitten, dus daar weet ik niks over..., het feit is gewoon dat die pilletjes ervoor zorgen dat het allemaal loskomt toch? Dat bedoelde ik dus.. lies, Marit(NET WAkker)