hoihoi, sinds de curretage heb ik een erg korte menstruatie. Meestal 3 dagen en deze keer zelfs maar 2 dagen (gisteren en vandaag al niet veel meer, misschien 2 maandverbanden half vol op hele dag). Wie heeft hier ervaring mee en kan me geruststellen dat het niets geks is en/of een volgende zwangerschap in de weg staat??? Was van plan morgen de gyn te bellen... Groet
lijkt me niet dat dat een probleem moet zijn, maar je kan altijd advies vragen aan de gyn. Al stelt het je alleen maar gerust, is ook belangrijk!!
Ik ben sinds mei gestopt met de pil, en mn vorige (=eerste) menstruatie was ook heel kort. 1,5 a 2 dagen en heel licht. Heb een beetje gegoogled, en het schijnt door het ontpillen te komen, door hormoonwisseling. Misschien dat je hormonen na curretage ook een beetje van slag zijn??? Als je het niet vertrouwt, kan het natuurlijk nooit kwaad om het aan een deskundige na te vragen.
in het begin waren het altijd 3 dagen en de laatste maand dus net kort. beetje omgedraaid als bij jou. heb de gyn (assistente) gesproken en zij vond het geen vreemd beeld. kwam vaker voor dus we moeten verder afwachten