Ondanks dat mijn verhaal er meer op lijkt dat ik een zeer onregelmatige cyclus heb, vraag ik te toch af hoe het nu met die testen zit. Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, maar heb ook nog niet echt een cyclus opgebouwd. Heb wel getest op de verwachtte dag, was negatief. Misschien heb ik te vroeg getest, en hoe betrouwbaar zijn kruidvat testen , heeft iemand ervaring ? Ik hoop natuurlijk dat ik te vroeg was maar ik durf geen 2de keer te testen, ik ga anders gewoon naar de dokter deze week. Ik ben al sinds juli niet echt ongesteld. Ik voel me wel anders, maar dat kan ook omdat ik alles te graag wil voelen. Groetjes
hoi francisca. ik zou gewoon nog een test doen voor de zeker heid, voor je zelf. of je maakt een afspraak bij de bokter. dan weet je het zeker of je zwanger bent het is altijd spannent. maar ben je gestopt met de pil of niet. groetjes missie
en kruidvat testen zijn wel goed hoor. ieder geval was dat bij mij wel met mijn eerste zwangerschap. het zijn wel goede testen. groetjes missie
Hoi, Ja al sinds juli, pas in dec voor het eerst een klein beetje bloedverlies, tot begin januari na een dacht ik redelijke periode (29dg) weer bloedverlies en langer zo`n 5dagen, nu sta ik weer stil volgens de test negatief en ook geen spoortje menstruatie meer te bekennen. Ik dacht vorige week echt dat het raak was daarom kwam het zo hard aan. Ik ga denk ik gewoon naar de dokter en de situatie daar voorleggen. Ik wil bloedprikken en het liefst worden doorverwezen naar een gyn. Greetz
hoi Francisca. ik zou gewoon een afspraak maken met de bokter heb je meer zekker heid. maar als je een test heb gedaan en hij is heel licht dan is hij ook posi. dat had ik wel. ikheb een heel licht streepje. ik hoop het voor je. groetjes missie
Ik hoop voor jou dat je een mooi positieve test zult hebben! Heel licht positief betekent spijtig genoeg niet altijd positief bij kruidvattesten, er zijn een paar uitzonderingen (en ik ben daar één van :-?). Maar de kans is heel klein dat hij vals is, ik hoop dat je een mooie blauwe streep zult hebben! Ik duim voor je!