Hoi meiden Ik heb een vraagje... sinds een aantal maanden ben ik gestopt met de pil, normaal gesproken altijd 3,4,5 dagen ongesteld ( toen ik nog aan de pil zat). Nu ik gestopt ben met de pil, eigenlijk maar 1,5 tot 2 dagen... en niet eens echt veel. Overigens wel een nette cyclus. Zijn hier meiden met ervaring?
Hier ook hele korte lichte menstruatie! Ook max. 2 dagen... daarna wel een week lang licht bruinverlies.
Jup, 1 hooguit 2 dagen, soms nog wat bruinverlies na maar lang niet altijd. Is ook normaal.. bij de een duurt het langer dan bij de ander. Wil ook nog wel eens per cyclus verschillen.
Mijn menstruatie is 1 a 2 dagen een beetje bloedverlies en 1 a 2 dagen bruinverlies. Dus ook korte lichte menstruatie. Ben er wel twee keer zwanger mee geworden dus het zegt niks over vruchtbaarheid.
Ik zou willen dat ik maar 1 of 2 dagen ongesteld ben. Nu ben ik 7 dagen volop aan het bloeden en nog 1 dag bruinverlies
Ik ben ook 2 dagen écht ongesteld maar dan ook wel heftig. Daarna nog 2 of 3 dagen wat miniem bloedverlies. Voor mijn eerste dochter was ik dik 5 dagen de sjaak. Ben je bang dat je hierdoor minder vruchtbaar bent?