Vreemde ongie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariska121, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan, na vele jaren pilgebruik ben ik 15 november met de pil gestopt en ben ik rustig mijn cyclus gaan afwachten. Na 3 dagen kreeg ik mijn ontrekkingsbloedding en daarna heb ik moeten wachten to 8 januari voor ik uit mezelf ongesteld werd, deze ongie duurde 5 weken achtereen. Tot nu toe krijg ik er absoluut geen hoogte van, sindsdien ben ik met tussenpozen van 1 tot 5 dagen steeds weer aan het bloedden, het varriërt van waterig tot stolsels en van helder rood tot heel donker; sorry voor de details :oops:. Ik heb geel last van menstruatie pijn e.d.

Zijn er meer dames die dit kennen, het begint nu toch wel erg vervelend te worden... :(

2. Dat klinkt niet goed hoor, als je maar blijft bloeden, zou even de HA bellen!

3. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord Desiree, toch binnenkort ff de HA bellen.
    Verder helemaal niemand die dit ook heeft 8)

Geel moet trouwens geen zijn :)

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zoub de ha bellen, misschien weet hij meer heb hier nog nooit van gehoord, maar het lijkt mij niet goed als je zo lang achter elkaar al bloed hoor! En natuurlijk helemaal geen pretje voor jou zo ook!

Zou gelijk morgen bellen hoor!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb het eerste half jaar na het stoppen met de pil ook eigenlijk steeds gebloed. Van maar een klein beetje tot rood bloed. Mijn HA wou toen niks doen helaas, maar zou wel ff bellen hoor!

6. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden, en klinkt vreemd Wup, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Ik zal idd de HA bellen

7. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hoi allemaal,

het is een tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd, ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en heb daar een Provera 10mg kuurtje van 15 dagen gehad. Het bloeden is toen na 3 dagen gestopen en op de 9de dag begon het weer. Dit weekend had ik een paar keer zulke krampen/steken dat ik gewoon niet meer kon zitten.
    Vanmiddag wederom naar de huisarts geweest, nu ben ik doorgestuurd naar de gyne voor een inwendige echo. Ik kan daar 9 mei terecht.

Ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen.

Ik bloed dus nog steeds, dit gaat al vanaf 8 januari zo, begin het echt heel erg zat te worden. :(

8. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Helaas voor mij reageren hier weinig mensen op maar toch houd ik jullie even op de hoogte.

Ik ben 2 weken geleden gestopt met bloeden, en sinds 3 dagen heb ik weer last van bruin verlies. Het einde is nog niet in zicht ben ik bang. :cry:

Ik ben vanmiddag, nadat ik doorverwezen was, bij een echoscopist geweest. Het viel me trouwens reuze mee!

Helaas, maar toch ook weer niet helaas, was er niks te zien op de echo en zag alles er goed uit. Veel verder ben ik er niet mee gekomen.
    ik moet het briefje weer aan de huisarts geven en de huisarts moet het verder maar regelen. Helaas weet de doktor ook niks meer, dat is ook de reden dat hij me heeft doorgestuurd.

Mochten er veranderingen zijn schrijf ik het hier wel weer op.

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jeetje Mariska wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt gekregen!
    Ik heb dit gehad toen ik aan de pil was... Ik kreeg steeds bloedingen, dan weer eventjes een paar dagen niet, dan weer wel, dan weer niet....
    Na bijna alle pillen te hebben gehad die er zijn ook doorverwezen geweest naar de gyn, maar ook daar kwam niets uit!
    Maar goed, nu ik de pil niet meer slik heb ik dat ook nooit meer gehad!
    Dus bij mij was het juist andersom!
    Ik hoop dat je huisarts je toch kan helpen!

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hey Mariska,

Sorry meid, lees nu je topic pas. Balen zeg dat ze niks gevonden hebben. Heeft de gyn verder ook helemaal niks gezegd. Ik vind het persoonlijk heel vreemd dat ie geen verder onderzoek gaat doen. Je bent nu toch al een half jaar van de pil af en dan zou het toch wel iets beter moeten gaan ondertussen. Ik zou zeker nog even terug gaan naar de huisarts en is even met hem overleggen hoe nu verder. Zo kunnen jullie natuurlijk ook niet aan een kindje beginnen. Ik zou dus echt even naar de huisarts gaan en dan maar hopen dat hij je verder kan helpen. Heel veel succes ermee.

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Aan de ene kant jammer dat er niks is uit gekomen bij de gyn, maar toch ook wel mooi dat er niks ernstigs aan de hand is.'

Ik denk dat je gewoon nog af moet wachten of het toch nog vanzelg ophoud. Mijn cyclus spoort na bijna 2 jaar zonder pil nog steeds niet helemaal.

Ik hoop voor je dat de ha nog iets kan doen, en anders toch proberen of de gyn nog iets voor je kan betekenen.

12. Hey Mariska ik zag je topic niet meer, maar vind het echt vervelend voor je dat je maar blijft bloeden. Ik hoop voor je dat het snel ophoudt. Maar ze konden dus helemaal geen reden vinden?

13. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ze konden geen reden vinden nee, het is allemaal gezond, geen afwijkingen oid.
    Bij de doktor heb ik Provera gehad, en hij heft er duidelijk bij gezegd dat hij geen idee had wat hij ermee aanmoet en ook niet weet wat het is :(
    Ik heb helaas nogal een stugge, oude, Christelijke doktor die eigenlijk niet veel zegt, dus ik wil deze week gaan bellen of ik niet ergens anders kan komen.

14. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Wat vervelend zeg! Groot gelijk dat je voor een second opinion gaat. Je hebt maar één lichaam en daar moet je zuinig op wezen. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het gauw ophoudt!

Deel Deze Pagina