okee, maar is het dan niet zo Mamary dat je dan bijv. een paar dagen spoelt en dan weer stopt als alles weer in orde is? ja toch ? ik probeer het wel gewoon en dan eens zien, ben in elk geval erg blij met de goede tip
Ow die tea tree oil vinden wij ook geweldig! Mijn vriend heeft regelmatig last van een koorslip, en met dat spul is het super snel over! Oké het stinkt naar een muffe kelder, maar het helpt wel!
heel handig om te weten ! dank je ! verder, wat voor klachten had je naast een kletsnatte onderbroek, verder nog symptonen van deze infectie?
Ik heb jaren geleden eens een schimmelinfectie gehad, dit n.a.v. antibioticagebruik. Ondanks allerlei kuren en spoelingen heb ik er 3 jaar (!) last van gehad. Uiteindelijk kwam ik eraf door een combinatie van pillen en een suikervrij dieet. Schimmels leven van de suikers, dus dat dieet kan dan helpen. Ik heb het een half jaar volgehouden en toen was ik er eindelijk vanaf! Ik hoop dan ook dat ik er met de zwangerschap van gespaard blijf, maar ik vrees het ergste....
ik ben zojuist naar de tuinen geweest en heb me een klein flesje aangeschaft om het te proberen, vanavond neem ik de eerste spoeling, ik ben benieuwd,als het echt helpt,en dat hoop ik , dan is dat een echte uitkomst !
Hallo, Welke tea tree oil gebruiken jullie dan. Ik heb hier tee tree oil 100 % pure desinfecterend akn ik dit gebruiken? In de bijsluiter staat niet gebruiken tijdens zwangerschap. Gr Anita
Om maar weer even terug te komen op dit verhaal...... Ik heb de tea tree oil anderhalf a 2 weken gebruikt maar het had bij mij slechts tijdelijk resultaat. Ik bleef het gevoel houden dat het binnenin nog lekker aan het broeien was en ik bleef last houden van nat ondergoed en vieze luchtjes. Vlak na het spoelen was het een verademing maar een halve dag later zat ik weer! Ik heb toen toch maar mijn h.a. gebeld en de kuur gekregen die ik al eerder kreeg. Deze kan volgens hem gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap! Het is een zalf met 16 wegwerp aplicatoren die je ´s avonds voor het slapen gaan moet gebruiken. Je vult de aplicator met de zalf en brengt dit in en spuit het leeg. Je moet er wel een broekje bij dragen hoor want je wil nog wel lekken! Maar het werkt meteen bij mij! Het is een kuur van 14 dagen. Het middel heet: Gyno-Miconazolnitraat (20pch) Dus voor degen die bij tea tree oil geen baat hebben: Vraag hier eens naar bij je h.a.
MamaLou ik dacht dat je die applicator niet mag gebruiken als je zwanger bent? toen ik zwanger was zeiden ze bij de apotheek dat dat niet mocht, bij mij hielp de teatrea-oil wel goed, hoewel ik het wel af en toe blijf gebruiken als ik denk dat het nodig is, niet te vaak trouwens want dat is denk ik ook weer niet goed, in principe moet het uit zichzelf goed zijn natuurlijk al met al ben ik toch blij met deze tip van deze olie
Hmmm vreemd! Ik heb meteen vermeld dat ik zwanger ben en ze zei meteen dat ik gewoon dezelfde als ik eerder had zou krijgen want dat was geen probleem tijdens de zwangerschap, ik mocht het gewoon gebruiken... Zal het er donderdag eens met mijn v.k. over hebben... Maar hebben we het dan over dezelfde zalf? Want de aplicator gebruik ik alleen om de zalf erin te spuiten he, deze blijft dus niet zitten ofzo..
ja het gaat over dezelfde zalf, Canesten denk ik ik kreeg de applicators er wel bij, maar mocht ze niet gebruiken, het staat ook wel in de bijsluiter, dat je wat zalf op je vinger moet doen als je zwanger bent en niet de applicator het is dan wel wat lastiger te gebruiken maar ja
Ik heb: Gyno-Miconazolnitraat. Dat staat op de tube. Over gebruik tijdens zwangerschap staat alleen: in overleg met de h.a. Denk niet dat het dezelfde is dan...... Of de meningen verschillen gewoon per h.a. Weet je, heb er verder ook niet veel ervaring mee, bij mij is de ellende begonnen na mijn 1e zwangerschap. Ervoor heb ik nooit last hiervan gehad eigenlijk. Dit is nu helaas al de 5e keer ofzo..........helaas!
5. Kan ik Gyno-Miconazolnitraat gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap In de normale dosering kunt u Gyno-Miconazolnitraat veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind. Bent u zwanger, dan kunt u Gyno-Miconazolnitraat het beste inbrengen met de vinger in plaats van met de applicator. De vaginaalcapsules lenen zich hier beter voor dan de crème; gebruik dus liever de vaginaalcapsules dit heb ik gevonden op deze site ik denk dat het wel een zelfde soort creme is ik weet alleen niet waarom je de applicator beter niet kunt gebruiken, heb echt geen idee, misschien omdat het dan te dicht bij de baarmoeder in de buurt komt ik had ook nooit problemen gehad hiermee, maar sinds ik zwanger ben geweest en tijdens mn zwangerschap is het wel begonnen en nu heb ik er nog steeds last van, ik vraag me soms af of het wel weer helemaal normaal wordt, maar goed ik hoop van wel want dit is echt heel vervelend
Oke, dit stond bij mij dus echt niet in de handleiding, lekker dan! En de h.a. heeft mij hier ook niets over gezegd, dubbel lekker! En nog lekkerder: die capsules hoef je maar 3 dagen hoogstens te gebruiken en ik word dus elke keer met een kuur van 2 weken zoet gehouden...........oke het helpt wel maar het duurt elke keer zolang! Volgende keer zal ik dus om de capsules vragen! Bedankt voor de info joh!
En ja, idd, het is echt enorm vervelend! Ik hoop dat ik er gauw weer vanaf kom! En dan hopelijk voorgoed!
ik heb helemaal geen jeuk of pijn alleen na het vrije maar verder helemaal niet wel heb ik steeds heel veel afscheiding toen ging ik naar de dokter en hij heeft alleen een paar vragen gesteld over mijn avscheiding enzo maat heeft verder niet gekeken en ik kreeg 1 zo'n pil mee die ik s'nachts in moes doen maar heb hem nog niet gebruikt omdat ik twijfelde of het wel een schimmelifectie is maar lees nou dat je niet speciaal jeuk enzo moet hebben dus toch maar ff gebruiken liefs diane
De capsules Miconazol zijn 20x sterker in werkstof. Ik mocht overigens wel de applicators gebruiken bij de zalf, als je maar niet té diep gaat. De capsules werken erg goed, die gebruikte ik al voor de zwangerschap, want ik ben helaas ervaringsdeskundige op het gebied van schimmels. Sommige vrouwen hebben daar nu eenmaal meer last van. Wel even kanttekening: zo lang je niet last hebt van jeuk en/of branderigheid, hoeft het helemaal geen schimmel te zijn. Zwangerschap brengt nu eenmaal veel meer afscheiding met zich mee en de enige remedie is gewoon lauw afspoelen en verschonen. Ik heb sinds de zwangerschap maar 1 keer, in een vroeg stadium een echte schimmel gehad, maar sindsdien alleen verhoogde afscheiding. Ja, inderdaad ook brokkeliger en witter, maar niet als bij een echte schimmel. Voordat iedereen de boel gaat insmeren en spoelen: doe echt even een test (kweekje bij HA) of het inderdaad een schimmel is. Anders breng je je zuurgraad onnodig in de war en dan duurt het alleen maar langer. Succes!
ik vond het al zo raar dat me dokter niet ff heeft gekeken of het idd een schimmel infectie was hij was ook nieuw daar maar hij had het wel zeker moeten weten hij vroeg idd of mijn afscheiding wit en korrilig was en hij zei gelijk dan heb je een schimmelinfectie en kreeg daar zo'n pil voor ik heb hem maar gebruikt maar vraag me af of het idd een schimmelinfectie is omdat ik verder helelmaal geen last van had alleen heel veel afscheiding en alleen na de sex had ik jeuk en een branderig gevoel maar verder helemaal niet liefs diane