Wij zijn al uit over de jongensnaam die het gaat worden als we zwanger zouden zijn van een jongen Maar Deze begint met de L. De doopnamen met de L. En P. Onze achternaam met een c. Dus dan krijg je L.L.P.C. Pc in de zin van computer pc Of L.P.L.C lp van langspeelplaat Wat zouden jullie doen? Weten jullie een oplossing?
Boeie... je kan ook overal probleem van maken. Wel laatste waar ik rekeninger zou houden. Gewoon doen als je dit mooie namen vind!
De achternaam is met een C. toch, dat is dus geen onderdeel van de initialen/voorletters: dan is het dus L.P.L of L.L.P of P.L.L.? Dan kunnen laatste twee opties prima, met doopnamen hoeft niet de eerste naam ook de roepnaam te zijn. De eerste optie L.P.L. zou ik niet kiezen vanwege mijn associatie met het woord 'lepel'. Lp's kent niemand meer en pc's binnenkort ook niet meer, zou ik dus niet van wakker liggen persoonlijk Succes!
Ik vind het eerlijk gezegd nogal vergezocht... Wat is er nou mis met bijvoorbeeld L.L.P. Claassen? Sorry, ik zie "het probleem" echt niet.
Ja en de voornaam met een L dus dan zou het L.L.P worden idd dan heb je wel lp maja ik vind het een beetje raar maar zal dan aan mij liggen
Dan is het dus voornaam bijvoorbeeld Luuk L.P (langspeelplaat) Claassen ik vind dat raar maar als jullie zeggen dat het wel mee valt op niet op valt
Het zou wel raar staan als er stond Luuk w.c. Claassen.... oid Maar denk dat weinig mensen bij l.p. oop echt aan een elpee denken
Je stelt je normaal toch alleen voor als "Luuk Claassen" Op de post staat dan "L.L.P. Claassen" Of "Luuk L.P. Claassen" Stoort mij niet hoor inderdaad wc vind ik gekker.... En de L.P. als doopnamen staan al vast toch? Dus daar kun je sowieso niets aan doen.
Nee ik vind ook dat je te ver zoekt naar mogelijke problemen die er niet zijn. Er komen geen rare afkortingen uit, dus maak je niet druk. Er is totaal NIETS mis met die letters. En echt hoor het is dat jij er zo;n punt van maakt want het was mij nog niet opgevallen dat er LP stond of PC.
Dit vind ik wel heel erg ver gezocht. En daarbij; hoevaak denk je dat je alle namen zult gebruiken? Alleen op officiele documenten. maareh je bent dus nog niet eens zwanger? je kunt dus net zo goed een meisje krijgen als het raak is. Poeh wat een beren op de weg, nu al!
Als dit het grootste probleem is wat je tegen komt dan mag je in je handen knijpen Ik zie het probleem niet.