Hebben baby's dit zo jong al door? Want Kenji ligt regelmatig in de box, maar als ik bijvoorbeeld bezig ben met stofzuigen, kan het weleens gebeuren dat ie jengelt. Als ik dan met mijn kop boven de box hang, lacht ie weer zijn best. Maar ik heb uiteraard niet de hele dag de tijd om hem bezig te houden, en bovendien vind ik ook dat ie zichzelf moet leren vermaken. Nu ligt ie op het speelkleed, voor het aquarium, wat naast de pc staat. Zo kan ik hem dus wel zien. Nu heeft ie dus weer een 'spelletje' bedacht: Jengelen, en zodra ik kijk is het vette schik. Ga ik verder met computeren, begint het weer overnieuw. Maar op deze leeftijd, hebben kindjes dan al bewust door wat ze moeten doen om aandacht te krijgen of niet? Van Google word ik namelijk ook niet veel wijzer...
Ja! Ze zijn zo klein, maar o zo slim.. Ze hebben hartstikke snel door hoe ze je aandacht moeten krijgen en daar maken ze ook gretig gebruik/misbruik van
Aah had ik toch gelijk. Had hem straks maar even laten huilen hoor, ook al zullen sommigen het daar niet mee eens zijn. Af en toe word ik er echt wanhopig van. Als ik op de bank zit te lezen, is er niks aan de hand. Want die staat ook naast de box, en kan ie me zowat de hele tijd in de gaten houden. Maar zodra ik uit beeld ben, of op de andere bank wil gaan zitten, begint ie te jengelen. En zodra ik weer in beeld ben, schenkt ie me een dikke lach. Het is echt al een charmeur geloof ik.