O... mijn dochter zit nu in zo'n fase dat ze alles kapot moet scheuren, ik wordt er af en toe echt even tureluurs van. Vroeger kon ik haar wel vertrouwen, maar nu moet alles kapot. Ze is een beetje destructief En als ik dan: 'Nee, Laura, dat mag niet!' zeg, gaat ze lachen (zo'n stille glimlach) en dan moet ik ook lachen en dan is het hele effect zeg maar weg. Doet jullie kind nu ook iets waarvan je denkt: 'de muren moeten ook nodig behangd worden!'
mijn dochtertje doet dt nu al ooit !!!! ze kan zo ooit heel de dag gaan zitte mopperen niet huilen maar zeuren zeg maar daar word ik ook ooit moe van maar daar geef ik dan maar niet al te veel aandacht aan
Haha hier heb ik al heel wat behang rollen verbruikt aan mijn dochter. Die kon en kan ook heel vervelend zijn. Maar als ze stout is probeer dan je lachen in te houden anders heeft het geen zin om er boos om te worden. Als ze hier ging scheuren dan pakte ik het af en zei dat het niet mocht. Hier was het weer snel afgelopen gelukkig, ik vind het zo zonde kapotte boekjes. Anders alles wat ze kan scheuren een tijdje wegleggen.
Ons meisje heeft door hoe ze moet jengelen. Zit ze lekker te spelen, en ziet ze me lopen zet ze het op een brullen. Manlief heeft al menig berichtje ontvangen met de mededeling dat zijn dochter op marktplaats wordt gezet (en dat meen ik natuurlijk niet he!) Maar het kost een hoop energie.
Dat lachen inhouden, ik probeer het wel, maar het lukt niet. Ik pak het ook steeds af, haha, maar dan denkt ze dat het een spelletje is. Ik snap nu wat ze bedoelen met politieagentje spelen! Alles wegleggen gaat hem helaas niet worden, dan moet ik een paar boekenkasten versjouwen... Maar ja, als je moe bent, dan wordt alles ook net een tikkeltje erger. Heb me vandaag voorgenomen om voortaan maar weer uiterlijk 11 uur in bed te gaan. Want altijd als ik het later maak, maakt Laura het wat vroeger Aaa... de idealen die je hebt voor dat je kindje er is
ja van te voren droom je over een voorbeeldig kindje dat nooit gilt/krijst en stout is. Hihi maar de praktijk is een heel klein beetje anders Als je zelf moe bent of niet lekker in je vel zit voelen ze dat perfect aan en worden extra lastig. Hier is onze boekenkast zo hoog dat ze er niet bij kan, dus haar eigen boeken wegleggen was hier wel de oplossing. Kun je er niet iets voor maken dat ze er niet meer bij kan? Anders zou ik gewoon verbieden om aan papa en mama`s boeken te komen.
Herkenbaar, hier hadden we gister zo'n dag.. Overal aanzitten en inderdaad kapot maken, rond gedragen willen worden en anders huilen en zeuren, als ik zeg dat iets niet mag roept ze: 'NEEEEEEEEEEEEEEEE', kijkt boos naar me en gaat naar het volgende waarvan ze weet dat het niet mag. Haar eten op de grond gooien en zelf van te voren al zeggen: 'uh uh nee'. Bijdehandje Begin van de peuterpuberteit?
Pff ik ben ook zo moe van dat gehang en gemopper de hele dag! Wat een rotfase zit zeg!! Dat gehuil elke keer als ik langloop, naar me toe kruipen en aan mn broek lopen trekken en huilen terwijl er nix aan de hand is:x
es even kijken wat er hier allemaal al kapot is gemaakt: de laptop lampje behang gescheurd kindjes he hahahaaa het lampje en het behang vond ik niet zo erg maar de laptop!!! hij was net gemaakt
De pakjes met zakdoekjes zijn hier favoriet: die kan ze zo lekker open peuteren en elk zakdoekje helemaal in kleine stukjes scheuren.