Zijn er mensen die ervaring hebben met 't hangmatje van babylonia? Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik die zou moeten vastmaken aan de box !? : Heb 'n box van Bopita.. Of moet je 'm soms gewoon 'n beetje knopen totdat hij vastzit? Bedankt alvast !
Is het zo een met van die lussen. Dan moet je eigenlijk de bovenkant van je park 'openmaken'. En zo die lussen bevestigen aan de box. Begrijp je een beetje wat ik bedoel?
Dat plaatje is te klein om goed te zien.. Maar je bedoelt de box even losmaken, die lussen eromheen en dan klaar ? Dat zou betekenen als je de hangmat wil gebruiken dat je de box los moet maken en de bodem lager zetten (anders hangt hij erop). Beetje veel gedoe, maar dan is 't niet anders.. Bedankt voor je reactie !
Wij hadden ook een hangmatje en een bopita box..gewoon knoopje erin ging prima hoor! Zoveel wegen ze in het begin nog niet en dan kan een knoop erin prima houden! (maar inderdaad ertussendoor is veiliger ..als ik dat nou eerder had geweten..)
Zijn er ook van die hangmatjes die geschikt zijn voor al wat grotere kindjes? Ik wil er graag een kopen om het overstrekken van Thomas wat tegen te gaan (advies fysio), maar vind ze allemaal of heel klein of echt al enorm groot..
Wij hebben er ook eentje gekocht en we hebben deze gewoon tweemaal om de box gewikkeld en niet eens de plaat ertussenuit gehaald. Gaat prima... Groetjes cindy