Hallo dames, Ik had eens een vraag misschien hebben jullie leuke namen. Onze dochter heet Lorena. Nu weten we nog niet wat we krijgen (dus nog tijd genoeg Maar toch zitten we wel al aan namen te denken wat een beetje bij haar past. ik wil dus niet een compleet nederlandse naam ( omdat zei vernoemd is naar een kennis in Spanje) een Italiaanse naam mag ook. Meisjesnamen hebben we wel wat erbij past Daniella, Kyara enz. We kregen ook al van verschillende mensen de naam Lorenzo maar dit stond ons niet zo aan. alle tips zijn welkom
haha ja idd maar ik lees je eerste naam Stefano. Weet niet of je toevallig gtst kijkt maar dan heb ik 2 namen uit de serie terwijl het niet bewust daarop gemunt was Ik vind dat idd wel een hele mooie naam
Luca, Gianni, Giovanni, Francesco, Danilo, Maurizio, Davide, Mattia, Matteo, Samuele, Cristiano, Enzo, Alessandro, Leonardo, Alessio, Diego Nog wat voor meisjes; Elisa, Giorgia, Giada, Sofia, Aurora, Chiara, Alessia, Ginevra, Elena, Arianna
Lorena en Matteo Lorena en Mauro Lorena en Enrico Lorena en Ilano Lorena en Alec Lorena en Alessio Lorena en Adrian Lorena en Benito Lorena en Luca Lorena en Dario Lorena en Ettore Lorena en Arturo Lorena en Gianni Lorena en Vincenzo Lorena en Augusto Lorena en Alicia Lorena en Sophia Lorena en Giulia Lorena en Eleonora / Leonora Lorena en Arianna Lorena en Camilla Lorena en Lucia Lorena en Alessia Lorena en Stella Lorena en Viola Lorena en Anna Lorena en Emilia Lorena en Elisa Lorena en Isabella
Dank jullie wel ik vind idd stefano heel erg mooi gaat mijn voorkeur naar uit nu even overleggen met vriendlief. Meisjesnaam Sophia vind ik heel mooi alleen mijn beste vriendin heeft haar dochter zo ook genoemd zou een beetje raar overkomen als ik haar hetzelde zou noemen. (als het een haar wordt)Ook Kiara maar dan idd op de manier geschreven zoals gusto het omschrijft Chiara. in ieder geval bedankt voor jullie reacties
Alex Alvaro Amando, Armando Aron Artur August Aurelio Baltasar Benjamin Bojan Brais Camilo Celio Ciro Cristian Danel Dani Daniel Dario David Dimas Eder Eduard Elias Eligio Eloy Enrique Eric Fabio Felipe Felix Fermin Fernando Ferran Gaspar Hugo Iago Igon Iker Ismael Ivan Jenaro Joaquin Jonatan Jordan Jordi Josué Julen Julian, Julio Manuel Marc Marcel Marco Matia Matias Mattin Nando Natanael, Nataniel Oscar Peio Rafael Ramon Raul / Raoul René Rico Roderic Ruben Salomon Salvador Samuel Sergio Simon Tomas Tristan Valentin Valerio Vasco Victor Zavier Zigor Zorion