Onze kids hebben nu korte, stoere, niet veel voorkomende, Hollandse namen met 4 letters. We denken erover om te gaan voor een 3e. Stiekem ben ik al aan het denken aan namen... Voor een meisje heb ik Maud in mijn hoofd, maar nog geen idee voor een jongetje. Wat denken jullie? O ja...namen beginnend met L, I, T en J vallen af...
Bas was de eerste die in me op kwam. Aron Auke Bas Bram Bart Chris Dies Duuk Edo Fos Frank Gijs Guus Hans Henk Huub Ivo Jens Joep Jort Kees Koen Lars Leon Loek Loet Mart Mats/ Mads Mees Mels Nick Niek Noud Olle Paul Pim Quin Quint Rens Ries Ruud Sil Sten Stag/ Stach Stan Stijn Thom/ Tom Ties Tijn Tim Vic Vinz Walt Wess Maud: leuk! @Dagda
Nand Tjeu Kobe Jorg Just Ties Jent Kick Sten Stan Giel Walt Kaan Mirl Maas Bart Rune Stef Arne Kent Mart Mats Kjel Koen Fijs Daaf Faas Mans Boet Rein Derk Muck Lenn Duuk Thom Olle Fons Hein Vigo Milo Krijn Tijl Peer Youp Siem Aage Nele Ante Vera Mint Juul Jett Soof Imme Pien Puck Kaat Yara Lena Jana Fien Sara Mijs Rosa
Wij hebben een Maud en een Koen. Andere op ons lijstje die het niet zijn geworden (met 4 letters) Ruud Siep Stan Duuk Verder: Ben Cas
Wij hadden Maud op ons lijstje, maar het bleek een Cato Stoere Hollandse namen voor jongens met 4 letters, zonder beginletters L I T J: - Boet - Siem - Mels - Rein - Faas - Olaf - Rick - Vigo
Dank jullie wel voor de inspiratie! Denk dat we er zeker een leuke naam uit kunnen halen. Het is alleen al leuk om weer namen te bedenken, hopelijk is het ons gegeven om er ook daadwerkelijk 1 te kunnen gebruiken