vannacht werdt ik omstreeks 12 uur wakker... met erge misselijkheid en steken in de buik.. Leek wel of ik ondi moest worden. kan dit de innesteling geweest zijn... mijn eisprong heb ik gevoeld op 9 febrauri.. en mijn nod is op 23 ste (ong)
Spannend! Heeft het lang aangehouden, die steken? Als het maar kort was zou het natuurlijk kunnen. Heb er helaas geen ervaring mee.
Het zou kunnen...je zit wel ongeveer een week na je eisprong dus als het raak is deze maand dan zou het de innesteling geweest kunnen zijn. Ik ben er niet wakker van geworden maar had overdag wel zo'n moment van steken. En achteraf was het bij mij dus een innesteling. Maar het kunnen ook gewoon je darmen zijn, die kunnen rare kronkels maken en dat is soms ook heel pijnlijk! Gewoon afwachten maar denk ik...
@leiff; Ik had daar gisteren ook erg last van. Hele rare steken, duurde ongeveer 5 minuten. Mijn eisprong was 8 februari en mijn NOD de 22e, dus lopen ongeveer gelijk. Heb jij ook zo een last van een soort buikkrampen en veel wit verlies?
@Cyn1983 ; ik weet niet echt hoe lang het geduurd heeft heb de tijd nie bijgehouden , maar ong 4 a 8 minuut denk ik.. Wit verlies heb ik nie gehad maar wel heb ik vanmorgen last gekregen van gelig verlies.. Wat dat weer inhoud weet iik niet.. Nog een week te gaan zucht, en dat wachten duurt zo lang.. Elk geringste andere gevoel in je vraagje je af is het wat of hoort het erbij.. Wel heb ik al een paar dagen (echt raar) trekin chocola , hou er normaal geproken niet van... en loop als een gek naar de toilet.. Verder is het afwachten hierzo.. de zwangerschaps test liggen al klaar,maar nu nog de kracht zien te houden om niet te vroeg te testen... af en toe heb ik last van langskomende steken in me onderbuik...