tja....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boedha1981, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boedha1981

8 jan 2008
    98
    0
    0
    Korte samenvatting:
    14 dec. ongesteld
    18 dec was het over
    28 dec streepje bloed
    19 jan getest niet zwanger
    23 jan streepje bloed met slijm

Geen regelmatige mensturatie, langste is 42 dagen.

Kan het zijn dat ik ondanks het streepje bloed toch eventueel zwanger zou kunnen zijn.
    Zijn er meer mensen die het zou hebben meegemaakt?

Misschien toch nog maar een keer testen maandag.

Liefs

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je kan zwanger zijn met een streepje bloed, maar je vorige cyclus was ook wel lang dus dat kan nu ook.
    Afwachten en maandag weer eens testen.

3. Ik lees genoeg verhalen van mensen die ondanks een negatieve test, toch zwanger zijn. Ik zou nog een keertje testen, mss heb je te vroeg getest. Ben benieuwd ;)

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Jada, ik hoop ook hééél erg dat ik één van die mensen word die wel zwanger is ondanks nega testen! Eerste dag van laatste ongi was net als bij TS 14 dec, en nu nog helemaal niks.. Nu dag 42 :S Dus ik wacht nog maar gewoon ff af..

5. Ik hoop het ook voor je meid, ga voor je duimen ;)

6. boedha1981

8 jan 2008
    98
    0
    0
    Saz667, wanneer ga je testen?
    Ik ga denk ik maandag testen of ik wacht tot de 42 dagen :(
    Als ik het zo lang vol hou.

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ eslove, Ik heb er de afgelopen 2 weken al een stuk of wat testjes tegenaan gegooid.. Net ook eentje gedaan, maar zoals ik al had verwacht was ie nega.. Ik ga volgende week zondag nog een keer testen als de :evil: dan nog niet langs is gekomen, en als die weer nega is bel ik 's maandags de HA :)

@Jada, heel erg bedankt :D Hij was weer negatief, maar zoals hier op 't forum altijd wordt gezegd, geen bloed geeft moed ;)

Jullie ook veel succes meiden!

8. boedha1981

8 jan 2008
    98
    0
    0
    K*$#^&
    Vanmorgen wilde ik testen maar het was al niet meer nodig. Helaas de :evil: was gekomen. Ik heb zitten janken als een klein kind. Als het in maart nog niet raak is dan ga ik naar de ha. Zit er echt doorheen. Denk dat ik ook even niet meer op het forum kom. Als ik mezelf kan inhouden om niet stiekem toch te komen.

Saz667, Ik ga duimen voor je dat het raak voor je is.

Deel Deze Pagina