Langere cyclus met Etos zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maria80, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik vroeg me af of ik de enige ben die tijdens het slikken van de Etos Zwanger worden een steeds langere cyclus krijgt. Ik dus wel! Ben in september begonnen, had toen een cyclus van 35 maar zit inmiddels al op dag 45! En nog geen ongi te bekennen (en helaas ook geen zwangerschap). Na veel positieve verhalen gelezen te hebben op deze site, ben ik deze pillen gaan slikken. Maar tot nu toe hier nog niets positiefs te melden.
    Wie herkent dit en wat heb je eraan gedaan?

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou je bent niet de enige mijn hele cyclus is nog meer in de war geschopt door die pillen ben direct gestopt ermee en in de prullenbak gegooid..

ik neem wel een visje en een extra stukje fruit en een handje nootjes..

never nooit meer

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Verder niemand? Ik ben toch niet de enige:(.

4. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    ik ben er ook mee gestopt...
    heb een bbz gehad in febr en op een gegeven moment was mn cyclus redelijk 29/35 dagen ben toen de etos pillen gaan slikken en mn lf is er zoiezo korter van geworden terwijl hij eerst mooi 14 was...dus dat was een rede ermee te stoppen
    mn ei kwam veeel later door die pillen en mn lf werdt korter

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er tot nu toe (1,5mnd gebruik) nog gen negatieve ervaringen mee (cyclus lijkt korter en LF hetzelfde of wat langer (in deze dagen weet ik het zeker)) maar als ik jou was zou ik er niet meer door gaan hoor, ik zou zelf stoppen als het eerder slechter werd dan beter!

6. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey,

Ik heb ook Etos zwanger worden gebruikt, en ook ik kreeg een langere cyclus (34-43). Ik weet alleen niet of dit kwam door de pillen of door mijn miskraam die ik daarvoor heb gehad.. Moeilijk te zeggen dus! ;)

Voor de mk heb ik het ook gebruikt en toen was ik in ronde 2 al zwanger, dus is het moeilijk te zeggen of m'n cyclus daardoor verstoord is.. Na mijn mk was ik in ronde 3 zwanger, dus wie weet hebben de pillen toch een goede uitwerking gehad! :D

Succes met zwanger worden!

7. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik heb zojuist de laatste Etos pil geslikt (dan was de strip tenminste leeg!). Heb nu nog wel 1 1/2 doosje in de kast staan (ze waren vorige week in de aanbieding). Kijken of mn ongi nu wel snel komt, I hope so!
    Ben ff aan het zoeken geweest in dit forum en er is al eens eerder over 'getopict'. Die meiden zijn er ook mee gestopt, dus ik ben overtuigd. Jammer, had zoveel positieve verhalen gelezen, maar helaas gelden die niet voor mij/ons.
    Laten we maar gaan duimen....................

8. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    jammer idd ja..
    ik ga maar weer over op de normale foliumzuur..
    slik nu nog ff 1 pil van de etos per dag omdat ik nog niks anders in huis heb

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ter bevestiging:
    Ronde 1 FF 20 LF 10
    Ronde 2 FF 16 LF 11

Dus ja, mijn cyclus is wel korter geworden maar mijn LF 1 dag langer, dus zeker geen klagen... :)

Op naar ronde 3!

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik slik ze ook en heb er zelf ook geen last van.
    1e ronde dat hij lang duurde kwam door het ontpillen.
    Nu is hij netjes 27-28 dagen.

11. misa

misa Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee. Ik slik foliumzuur van gravitamon. En heb wel lange/verschillende cyclussen (tussen 30 en 37). Dat heeft toch geen invloed?

Liefs

12. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Ik word er ook niet goed van!!
    Ik had vorige maand cyclus van 35 ..
    en nu zit ik al op 43 :O
    En nog niks te bekennen van een ongi. :s
    wat is dit nou ..
    Ik ben ook niet zwanger.. !
    en dit kan ook niet van ontpillen komen, want die heb ik nooit echt zorgvuldig geslikt..
    Wat moet je nou doen .. ???
    Ik dacht eerst ook aan die pillen.. maar zo te lezen .. werkt dat ook voor geen meter.. !
    zou je nu wel een eisprong kunnen krijgen denk je ??

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mmm..ik slik de pillen nu 1,5 maand en mijn cyclus is ook warrig, zie onderschrift..ben ook niet zwanger...misschien helpen ze niet even goed bij iedereen? ik ga nu ( ze zijn net op) gewoon verder met mijn centrum gravitamon...beviel prima...

liefs

14. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Heb sinds zondag niets meer geslikt (nouja, wel gewoon foliumzuur), maar nog geen ongi te bekennen. Zit inmiddels op dag 54:x. Heb 2x negatief getest:(. We blijven dus nog maar even wachten, totdat mn ongi zich laat zien.............

15. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    klote zeg maria
    ik ben sinds 3 dagen ook hellemaal gestopt met de etos pillen
    voor ik de etos slikte de cyclys daarvoor was 29 sindsdien telkens boven de 30 en afgelope cyclus 43 en nu jaa ei op dag 19 dus ong een cyclus van 32 a 33 dagen dus ben blij dat ik van die troep af ben bij mij werkte het idd avregts
    ik denk ook dat als je cyclus redelijk klopt je die pillen niet moet nemen want daardoor wordt hij juist langer inpl van korter

16. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik heb die etos pillen ook weggegooit. 38-37 Toen begonnen met etos zwanger worden en nu???? zit al op dag 46 en nog niets te ontdekken en ook niet zwanger. Zoe frustrerend is dat!!!!!

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    deze maand geen etos geslikt en nu een eisprong op dag 20 dus mooi een kortere cyclus:D vergeleke de maan ervoor met etos 43 dage

18. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Thanks voor jullie reacties!
    Ben er nu ruim een week mee gestopt, maar er was nog geen ongi te bekennen. Heb nu Primolut van de huisarts gekregen, dus geen natuurlijke ongi deze periode voor mij. Jullie succes allemaal en als er iemand nog wat pillen wil hebben.............Ik heb ze over!

19. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    mijn l.f is deze keer weer langer nu ik de etos niet meer slik:D

20. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Even een update: ik ben dus wel zwanger geworden!!! Grote kans dat de pillen dus wel geholpen hebben. Had 3 negatieve testen en toen aan de Primolut gegaan. Na 2-3 dagen kwam er geen onttrekkingsbloeding, ik weer terug naar ha, ben ik dus zwanger!! Echt ongelooflijk!
    Misschien heeft het dus wel geholpen! Ben nu aan de pillen voor de zwangere vrouw!

Deel Deze Pagina