Suus Tessa Isabel vonden wij ook leuk,maar hoor je ook best vaak. Nova ook leuk!Nederlandser kan denk ik niet.
@ ElletjJo: Merle vind ik wel leuk, maar misschien iets te kak naar onze smaak. Bovendien struikel ik een soort over de rl achter elkaar. Hahaha, misschien toch maar niet dus. De andere namen zijn het ook allemaal net niet. Sorry, want je doet goed je best . @ mroos: Dank voor het meedenken, maar allemaal niet echt mijn smaak. @ Linda: Riva is ook leuk, maar ik denk dat ik m wat te stoer vind @ sarahlouise: Niah vind ik leuk! Erg hè, van al die namen die je noemt vind ik er 1 echt leuk . Ayla Olivia ja, ik vind het zelf ook nog steeds erg mooi. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om een naam te vinden die ik net zó mooi vind. @ mamaSuusenTessa: De namen hoeven niet perse NL te zijn (is Ayla ook niet), als het maar niet engels is (Jaimy, Daisy etc.). @ mikos: Mwah, nee, toch niet helemaal mijn smaak, maar dank voor het meedenken.
Oké hier even een poging: Nora of Norah Lise of Lize Bij m'n dochtertje zit een Rive op de peuterspeelzaal. Misschien vind je dat minder stoer dan Riva?
Ik vind Nyah ook echt leuk. Er is al zo veel genoemd, sorry, als ik per ongeluk in herhaling val: Zarah/Zahra Zorah Shira Nova/Novi Mirre Rivka Mae Becca Kaya Farah Denae Dynah Liora Ilyssa Janay Joëlla Livia Meira Mirem Ceren Nisa Tirza Shira Cari Djuna Elif Nuray Esra Feray Filiz Bibi Chiara Elon Farai Fayola Issa Kya Lina Vana Vasha Zina Wellicht wat te excentriek, maar wie weet doe je ideeën op?
@ Lotti: Nora komt ook meer dan 200 keer voor op de svb-lijst en dat wil ik dus eigenlijk juist niet. Lise...wel leuk, maar ik denk dat de naam in 2011 redelijk populair gaat worden door de Lise die mee deed aan So you think.... @ NiekeKris: Nisa vind ik ook erg leuk, maar doet manlief te veel denk aan "niesen" . Sowieso is hij op het moment nog niet te vermurwen en wil hij bij de naam blijven die we al in gedachte hadden... Livia is ook een leuke naam, maar is bijna gelijk aan Olivia, de 2e naam van Ayla. En Lina...ook leuk, maar komt ook meer dan 200 keer voor op de lijst.
Misschien heeft mijn man ook wel gelijk....ondanks dat de naam meer dan 200 keer is gegeven in 2010 heb ik nog nooit van een meisje gehoord dat zo heet. Sowieso ken ik helemaal niemand die zo heet... Maarrrrrrrrr, alle goede ideeën blijven welkom .
Ik wilde onze hond Renzo graag Riva noemen, is dus Renzo geworden, maar de volgende hond wordt Riva... Whahahahaha
Hier nog een ronde. Misschien zitten er nu wel eerder genoemde of toch te populaire bij, maar je weet nooit : Noa Mara Lily Nomi Nina Mira Lara Sya Milou Yfke Suze Lana Jade Faya/Faja Loïs Lena Nena Jill Isis Indy Evi Chloé
Pom! (om precies te zijn 1 x gegeven in 2010 ... en dat waren wij!) En ik ken ook een van de 2 in 2009 geboren zijn (stom toeval)
Mogen wij trouwens weten wat die andere naam is die jullie mooi vinden? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig!
Nou zo moeilijk is het toch niet. Er zijn niet zoveel namen die meer dan 200 keer zijn gegeven kort zijn en origineel ogen. Ik heb er eentje gevonden maar vind flauw om hem hier neer te zetten