M`n man en ik kunnen het maar niet eens worden over een jongensnaam. Dit is ons lijstje op dit moment: Aaron (stond eerst op 1, maar m`n man is terug gekrabbeld en nu begin ik ook te twijfelen) Hugo (staat bij man op 1, maar ik vind `m mwah) Ivar Armin Bram (komt zoveel voor, daarom niet nr 1) Er zijn een aantal namen die we leuk vinden, maar die we niet kiezen i.v.m. kennissen/familiekring, nl: Rutger, Thomas, Kay, Ruben, Thijs, Joris, Lucas. Graag hoor ik jullie mening over ons lijstje en andere ideeën zijn erg welkom . Oja, onze dochter heet Elisa...
Bij Elisa denk ik op een of andere manier gelijk aan Yuan. andere namen die ik er leuk bij vind is Mitch, Tobi, Max.
Heb je al gekeken hoe de namen staan bij de achternaam? En hoe het staat als je alle namen van het gezin bij elkaar zet? En als je kijkt naar de betekenis van de naam? Het blijft een kwestie van smaak. Maar soms helpt het al door voorgaande vragen voor jezelf te lopen om tot een juiste keuze te komen waar jullie beiden achter staan. Succes!
Ik vind de ene naam nog erger dan de andere.. Als ik echt moet kiezen zeg ik Aaron,dat vind ik de minst erge. Sorry,aan mij heb je dus niks
Vind ik heel leuk! Alleen begint onze achternaam met "van" en dan vind ik het niet zo mooi staan... @ S87: Floris vind ik ook een leuke naam, alleen heet m`n ex zo, dus dat is dan weer minder.. @ RondEnGezond: Thanks voor de tip! De namen op ons huidige lijstje staan allemaal bij onze achternaam en ook bij de rest van het gezin. @ Pluis81: tips voor andere opties zijn ook welkom @ Moekje: bedankt voor de tip, maar niet onze smaak helaas..
Net nog even met m`n man een namenboekje doorgeploegd en we kwamen de naam "Ian" tegen. Wat vinden jullie hiervan? Past dit bij Elisa?
Persoonlijk vind ik van niet. Bovendien vind ik dan Ian van rest achternaam niet zo mooi. Ik dacht zelf gelijk aan de naam Joost toen ik Elisa zag staan.
Dat vind ik moeilijk want ik merk duidelijk dat we echt wel een heeeeeel andere smaak hebben. Sowieso zijn er maar weinig jongensnamen die ik leuk vind maar ze zijn ook nog eens zó anders als de namen die hier voorbij komen.. Wel veel succes met de zoektocht naar dé naam!
Update van ons lijstje: Aaron Hugo Armin Robin Ivar en Bram zijn eraf omdat m`n man deze namen toch niet zo leuk vindt.. Ian niet toegevoegd omdat het inderdaad toch niet zo mooi is met onze achternaam (van ...) Robin is erbij gekomen, vind ik eigenlijk wel een leuke optie. M`n man twijfelt nog..