Ik hoorde het vanochtend ook. Rond een uur of 8. Ik wilde meteen de ramen dicht doen, maar toen hoorde ik niets meer. Ik woon overigens in Pijnacker. Wel in de buurt van Zoetermeer, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de paal uit Zoetermeer hoorde...
'Beste , Wij hebben onderstaande antwoord terug ontvangen van de afdeling: Momenteel is Siemens bezig met het onderhoud aan de sirenes in onze regio. Door een fout in de bediening is onbedoeld meerdere malen niet alleen de sirene die in onderhoud was aangestuurd, maar ook andere sirenes in de regio. Vandaar dat het dus voorgekomen is dat sommige sirenes de laatst tijd veelvuldig gegaan zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Webcare ^MO' ... Nouja, we zijn dus in ieder geval niet achterlijk met z'n allen
Zijn er veel zoetermeerders haha. Ik heb niets gehoord? Maar volgens mij woon ik ook niet echt in de buurt van zn paal
Goh ik hoor het ook weleens maar denk steeds dat het een boot is want die varen hier ook dichtbij. Kan dus ook de paal zijn blijkbaar
Aan de andere kant van het land in zwolle hoor ik het ook af en toe. Daar staat ook een paal dichtbij mijn werk. Thuis ongeveer 20km van zwolle is het me nooit opgevallen.
Zal mijn zwager vragen... Woont in Zalkerbos, zal het vast gehoord hebben. Hier (gemeente Bodegraven) niet gehoord. Maar gelukkig zijn jullie niet gek wat het horen van vreemde dingen