Korte piep uit paal luchtalarm

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik hoorde het vanochtend ook. Rond een uur of 8. Ik wilde meteen de ramen dicht doen, maar toen hoorde ik niets meer.
    Ik woon overigens in Pijnacker. Wel in de buurt van Zoetermeer, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de paal uit Zoetermeer hoorde...

2. #22 Shaddixxx, 8 jul 2016
    Laatst bewerkt: 8 jul 2016
    'Beste ,

Wij hebben onderstaande antwoord terug ontvangen van de afdeling:

Momenteel is Siemens bezig met het onderhoud aan de sirenes in onze regio. Door een fout in de bediening is onbedoeld meerdere malen niet alleen de sirene die in onderhoud was aangestuurd, maar ook andere sirenes in de regio.

Vandaar dat het dus voorgekomen is dat sommige sirenes de laatst tijd veelvuldig gegaan zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
    Team Webcare ^MO'

... ;)

Nouja, we zijn dus in ieder geval niet achterlijk met z'n allen :D

3. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zijn er veel zoetermeerders haha.

Ik heb niets gehoord? Maar volgens mij woon ik ook niet echt in de buurt van zn paal

4. Jebb

Jebb Niet meer actief

Haha oke. Moet zeggen dat ik het echt wéken niet gehoord heb. Nu ineens weer. Nouja duidelijk. :)

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goh ik hoor het ook weleens maar denk steeds dat het een boot is want die varen hier ook dichtbij. Kan dus ook de paal zijn blijkbaar

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aan de andere kant van het land in zwolle hoor ik het ook af en toe. Daar staat ook een paal dichtbij mijn werk. Thuis ongeveer 20km van zwolle is het me nooit opgevallen.

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Zal mijn zwager vragen... Woont in Zalkerbos, zal het vast gehoord hebben. Hier (gemeente Bodegraven) niet gehoord. Maar gelukkig zijn jullie niet gek wat het horen van vreemde dingen;)

Deel Deze Pagina