18wkn zwanger en opeens weer misselijk...

Discussion in 'Zwangerschap' started by amy1981, Feb 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ik ben nu 18 weekjes zwanger van ons eerste kindje. Van week 6 t/m 13 ben ik erg misselijk geweest, vooral als ik vroeg op moest staan. Maar ik hoefde gelukkig niet over te geven. Nu gaat het al een aantal weken lekker en voel ik me bijna als 'vanouds', maar toen ik vanmorgen opstond was ik opeens weer heel erg misselijk en ben niet voor uit te branden daardoor. Vanmiddag moest ik zelfs overgeven! Zou het kunnen dat de misselijkheid een paar weken over is en opeens heb je een dag ertussen zitten dat het de kop weer opsteekt?
    Liefs, Amy.

2. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland

Het zou mijn verhaal kunnen zijn... Het gaat hier al een paar weken goed en nu ineens sinds 2 dagen weer ontzettend misselijk... :( Heb er ook nog erge hoofdpijn bij. Ik denk zelf dat het bij mij komt doordat ik teveel heb gedaan en een beetje oververmoeid ben. Maar vervelend is het wel he!

Liefs Elea

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk dat de kans groot is dat het over een paar dagen weer over is. Ik was de eerste paar weken ook ontzettend misselijk, maar nog steeds (na de bevalling dus!) ben ik er gevoelig voor. Zo af en toe heb ik weer een dag dat het mis is. Maar dat duurt dus niet lang. Hiermee wil ik dus zeggen dat 1 of 2 dagen misselijk zijn echt niet hoeft te betekenen dat het weer in alle hevigheid terug is :) Dus laten we hopen dat je je morgen weer een stuk beter voelt!

Share This Page