mijn zoontje is nogal een druk baasje met voetjes en handjes, daarom slaapt hij ook in een puckababy slaapzakje, als het wat kouder is doe ik daa rof een lakentje en/of dekentje overheen.... Nou is het zo dat hij zich dan op zo'n manier beweegt dat ik soms op z'n kamertje kom hij helemaal onder de laken/deken ligt met hoofd en al!!!?? dat lijkt mij een beetje gevaarlijk......... het maakt ook echt niet uit hoe strak ik het opmaak, hij trapt netzolang tot hij de dekens los heeft!! soms trapt hij de dekens gewoon helemaal naar het voetenend, en soms ligtie er dus onder.... what to do??!!
Geen dekens meer in bed. Heb m'n dochter 1x aangetroffen onder de dekens en meteen alles uit bed gehaald.
He, wat vervelend. Je zou je zoontje bij wat kouder weer, dikkere kleding kunnen geven in de puckababy. En dan de lakens en dekens weghalen. Liefs Allistair
Ik heb ook alle dekens en lakens eruit gehaald toen dochter actief werd in bed. Ik vond haar regelmatig andersom in bed en ook vaak in de breedte. Hier altijd een slaapzak: in de zomer een dunne, in de winter een dikke met mouwen (hier koelt het huis in de winter flink af).
hmmm, dat kun dus wel? slapen zonder lakens/dekens? want vind het best wel eng eigenlijk!! hij deed het een paar weken geleden ook al, alleen toen kwam dat hete weer en kon hij gewoon in z'n romper in de puck slapen, nou had ik hem gister onder een dubbelgeslagen laken goed strak ingestopt, en toen ik naar bed ging later lagtie daar dushelemaal onder!! heb hem toen wat lager opgemaakt da thij alleen over z'n benen zat, en vanochtend had hij dus het laken helemaal tegen het voetenend aangetrapt... maar dan dus dikkere kleding aan en geen dekens, en in de winter straks kan hij natuurlijk gewoon in een dikke slaapzak toch? alstie wat ouder is?
Ja hoor, dat kan allemaal prima. Gewoon weghalen die lakens en dekens en in de winter een lekker dikke slaapzak geven. Liefs Allistair
Meteen weghalen! En dan bedoel ik ook echt nu! In onze omgeving is een kindje gestikt onder de dekens/lakens. Kids slapen prima in alleen een Puckababy