Vorige week maandag werd mijn dochter erg verkouden en kreeg weer last van haar astma. Na het gebruik van de puffers ging het beter en knapte ze op. Vrijdag op zaterdagnacht kreeg ze ineens uit het niets 40 graden koorts en zaterdag de hele dag koorts gehad. Zondag was er niks meer aan de hand en was ze weer de oude. Afgelopen nacht heeft ze heel haar bed onder gespuugd en nu net na het avond eten weer alles uitgespuugd. We zijn nu dus al een week aan het kwakkelen. Nu vraag ik me toch af of het een buikgriep met de zware verkoudheid is of dat er meer aan de hand is. Ze wil wel gewoon eten en drinken overigens Het is altijd zo moeilijk inschatten want met 40 graden koorts laat dochter nog niet merken dat ze ziek is en worden we dus ook vaak afgescheept bij de ha. Nu zegt de een dat ik terug moet gaan naar de ha en de ander zegt even afwachten nog. En ik weet het niet ook mede doordat ze nog gewoon levendig is en verder speelt alsof er niks is en omdat we toch altijd afgescheept worden met een paracetamol en kijk het nog maar even aan
Zeer herkenbaar. Wij werden ook afgescheept want hij is nog actief genoeg. Ik heb toen weer een afspraak bij de ha. en hem ( hoe zielig ook) een keer geen paracetamol gegeven met gevolg doodziek kind. Toen werd ik meteen doorgestuurd bleek een zware longontsteking te zijn. Sindsdien wordt uk niet meer afgescheept. Ik zou teruggaan als de koorts blijft.