Hoi hoi, Ik heb een vraagje over de difrax fles speen. Ons dochtertje is nu 2,5 week oud. Wij hebben de difrax fles smal 250 ml. (Zn gekronkelde zeg maar) Met de standaart speen wat erbij zat dronk ze het flesje in 10 minuten op, en hoorde je de voeding kloeken zeg maar. Afgelopen zaterdag hebben we de 1 2 3 speen gehaald en nog hetzelfde en bij deze dronk ze binnen 8 min en verslikte ze zich steeds. Ben vandaag terug gegaan naar de da met mn moeder en die mevr achter de balie het verhaal uitgelegd. Nu hebben we zn platte speen zeg maar die speciaal voor baby's is die snel drinken en spugen ed maar nu zit ik al 40 min haar de fles te geven en zit nog steeds 60cc in. Dit lijkt me ook niet goed, ze valt ook in slaapt steeds en duwt de speen uit de mond . Want eer dat de fles op is als ze het zou opdrinken moet ze na 2 uur weer de fles. Bij mijn man heeft het toen straks ook zo llang geduurd en heeft ze het ook niet opgedronken. Bij die andere spenen liet ze van de 130cc meestal tussen de 15 en 25 cc nog in de fles Ze heeft net na een uur dat de fles gemaakt is geworden toch nog gedronken want ze was nog steeds wakker en huilde steeds... En bij de fles ervoor van 19 uur had ze ook nog 60cc over en heeft ze ook niet meer geslapen terwijl ze ervoor on badje geweest was. Normaal slaapt ze na iedere fles Heeft u misschien tips voor mij waardoor ze langzamer drinkt maar toch binnen die 20 min en toch genoeg binnen krijgt? Alvast bedankt!! Groetjes Vvlinder
sorry nog een vraagje was ik vergeten erbij te zetten. Ze krijgt nu om de 3 of 3,5uur de fles. Maar moetje beginnen met tellen vanaf dat ze klaar is met de fles om als ze bv om 11uur de fles krijgt en dan weer 14:00uur? of als je bv om 11uur de fles geeft en 11:20 is ze klaar dan na 3 uur weer?
Hoi hoi, Ik zou een andere fles proberen. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ze op ongeveer 20 minuten de fles leeg moet drinken. Er zijn verschillende flessen, en het is dus uit proberen. De aventfles, de dr brown, de bibi, zijn voorbeelden hiervan waar ik vaaak mee werk. Groetjes Adrienne
Hoi hoi, Nee hoor, de difrax is een prima fles, maar waarschijnlijk niet voor jullie kindje. Groetjes Adrienne