Hoi! Iza wordt grote zus. We krijgen 99% zeker weer een meisje (geslachtsbepaling bij Jan koning). Ik ben nu 19 weken zwanger en we hebben nog steeds geen naam!! Krachtige,stoere maar ook lieve namen vinden we mooi. Niet teveel poespas. En het moet dus passen bij Iza. Enkele namen die we nèt niet op ons lijstje hebben,maar wel in de richting: Lotus, Julia, Nola, Emma Hopelijk kunnen jullie helpen!! Alvast bedankt!
Iza en Suze Iza en Evi Iza en Vita Iza en Liva Iza en Devi Iza en Lucy Iza en Nova Iza en Luna Iza en Amy
Thanks voor t reageren! DÈ naam staat er nog niet bij. Sommige vind ik wel erg leuk, maar die namen zijn al bezet of doen me denken aan stomme mensen. Suze vind ik erg leuk, maar de ex van m'n vriend heet suus. En sara zo heet m'n nichtje en luci zo heet n vriendin van ons ... Ik had ook ergens de naam Yuna of Juna gelezen. Ook mooi! M'n nichtje heet Juno, dat lijkt er teveel op denk ik, wat vinden jullie? Weet iemand nog meer namen ?
Aina Amy Cilla Daisy Dani Ella, Elle, Elsa, Else Evie / Evi / Evy Gabi Gaia Gitta Hanna / Hannah Hazel Jula Junia, Juna Kaia Leia, Lia, Lea Liene, Lina, Linn Lila, Lilja Linzi Livia Liz, Lizzy / Lizzie Loïs Lotis Maia Maike Maire, Mairi Malin Mari Maris, Mavis Mia, Mea Minte Mirja Nieke Niene Noa Nona Pippa, Pippe Robi, Robine, Robin / Róbin Roza Suzi / Suzie, Suze Tess Zara Zenzi Ziva Zoe / Zoë / Zoey Zola
Misschien zijn sommige al genoemd, excuus daarvoor. Raya Ayla Nora Jula Rosa/Roza Livia/Liva Lola Vera Mara Elin Marin Nina
Deze meisjesnamen vind ik stoer, lief en goed bij Iza passen : Nia Cleo Nika Faya Ava Pia Zara Caja Liva Zola Ninte Fieve Talle Zanthe Mére
Hé leuk Iza met een Z! Iza en Kiki Iza en Zola Iza en Lana Iza en Chloë Iza en Loïs Iza en Lune Iza en Lou / Loe Iza en Jentl / Yentl Iza en Romée Iza en Puck Iza en Keet Iza en Bo Iza en Sam Iza en Senna Iza en Jolie Iza en Julé Iza en Liz Iza en Robien / Robine Iza en Kim Iza en Lynn Iza en Jenthe Iza en Linde Iza en Maud Iza en Fenna Iza en Jill Iza en Jade Iza en Liv Iza en Lina Iza en Mila Iza en Nikki Iza en Kris Iza en Ivy Iza en Evi Iza en Tess Iza en Gigi Iza en Yara Iza en Demi of Dewi Iza en Dana Iza en Ella Iza en Lilly Iza en Lola Iza en Mare of Mara Iza en Elin Iza en Joy Iza en Nova Iza en Quinty Iza en Cato Iza en Fay Iza en Philou Iza en Liva Beetje van alles wat, wellicht al eerder genoemd.
Wauw er zitten echt wel namen bij die ik op m'n lijstje ga zetten! Jula, Lynn/linn, Lois, Lana, Nina, Ava .. Allemaal mooi! Ga de lijstjes nog even goed bekijken, hihi.. Zoë en Liz vind ik ook erg leuk, maar zo heten de dochters van 2 goede vriendinnen van me. Mijn ex is vreemdgegaan met n Amber, haha .. Dus die naam word m voor mij niet. Yuna/Juna vind ik ook erg mooi, lijkt dit veel op de naam Juno?? Nog meer namen kom maar kom maar kom maar!!!'