Heb net een meidennamen topic geopend, maar aangezien we nog lang niet weten wat t wordt: Ook wat inspiratie gezocht voor jongensnamen! We vallen wel op Nederlandse/ Scandinavische namen, absoluut GEEN Engelse namen. En ook een beetje apart, maar ook weer niet te ( zoals storm of Bickel). Namen die we leuk vinden: Jens, Sven, Olaf, Lars, Viggo etc. Maar deze komen dus ook best vaak voor of vindt mn man niks.... Dus als iemand wat weet?
Ville Malt(h)e Milo Mika Elias Arne Carsten Edin Einar Esben Even Ingar Ivan/Ivar Jonas Leif Mats Per Sverre Fedde Wiggo
Bedankt voor je reactie! Helaas zitten hier geen namen tussen die ik leuk vind... Dit is weer TE scandinavisch... al vind ik Mika en Ivan nog wel aardig... O, lastig ben ik!!
Julian / Julien Jonah Dex / Dax Ties Boaz Brent Mats Jesse Jens Rune Jasper / Jesper Marek Pffff... jongensnamen zijn zooo lastig!
Inderdaad zoooo lastig! Nog moeilijker dan meisjesnamen vind ik. Ik vind Julian nog best leuk, of Fabian. De overige genoemde namen vind ik zo,zo of ik ken al kinderen in mn naaste omgeving die zo heten... da's ook zo wat he?
Mats Noud Mels Brent Bent Ties Stef Ward Tieme Niels Giel Imre Tijn Twan Ferre Stan Jelle Bart Koen Micha Tobias Lenn Seth Tomas Hidde Abel Timme Jip Mart Nilo Milo Yves Arne Jonah Wiek Guus Miek Niek Midas Thias Daro Loek Sid Teun Ruben Kris Jonne Tibe Tycho Nino Ravi Pepijn Jur Nard Lev Sverre Duco Duuk Stigh Boaz Joas Loïc Dion Esper Wout Gino Lemi Milai Wes Jitse Ivo Jent Vins/Vinz Jans Mattis Dex Dax Warre Gijs Maks/Max Seph Jelte Sebas Mille
Jemig wat is het toch moeilijk. Vind jullie gevonden namen: Noud, Ruben, Ivo en Timo leuk, maar de laatste twee passen weer niet bij de naam van ons zoontje ( begint met een O), klinkt vreemd, zeker als je de jongste eerst noemt en dan onze oudste erachteraan. Ruben, zo heet het zoontje van een collega en Noud vind ik zelf erg leuk, maar mn man niet zo...
Misschien zitten er dubbelen bij maar hier wat ideetjes van mij en allerlei stijlen door elkaar (wel Nederlands): Jurian/Juriaan Ferre Seppe Tijmen Mathijs Siem Jorn Joep Teun Luuk Stijn Thijs Tijn Sil Willem Simon Thomas Lucas Rutger
hoi ik vind het korte en stoere naam maar of je hem apart vind geen idee , onze zoontjes heten BEN en NEIL , maar dat vind je te engels misschien spinnekop
Ik vind Ben nog best een gave naam! Ware het niet dat de combinatie met onze achternaam ( een zelfstandig naamwoord) een beetje vreemd wordt...