Dit zijn wel het soort namen die ik zoek inderdaad! Timme is ook onze smaak! Senne vind ik te meisjesachtig. Bij Julan mis ik iets: Julian?? Brent en Krijn zijn leuk maar niet "te gek".
Ik heb een zoontje die Senne heet en nu een zoontje erbij Sven. Ik vind Senna juist meer voor een meisje en Senne voor een jongen..maar smaak is dus heel persoonlijk... Toen wij vier jaar geleden de naam kozen, kwam dit dus niet voor. Senne kan schijnbaar wel voor allebei gebruikt worden, maar in de omgeving hoor ik hem meestal wel voor jongens (ken er nu al drie...) Sven vind ik ondanks dat hij vaker gebruikt wordt, toch heel erg stoer klinken. Kort, maar krachtig
Soms moet je een naam ook vaker horen om er wat leuks voor te voelen! Sven was bij onze eerste de eerste keus jongensnaam, maar toen niet genomen omdat ie zo populair was... maar eigenlijk ken ik geen een kindje in de omgeving die zo heet!! Alleen zou het nu wel een beetje voelen als tweede keuze...
Vind "Fedde" erg leuk. Als naam van ons dochtertje niet ook met de F was begonnen was het waarschijnlijk dé naam geworden.
Misschien zijn er al wat genoemd, maar hier nog wat suggesties, Ward Silas Lasse Nils Fabian Olle Sten
Misschien dan Senn? Is ook leuk en stoer. Of Lenn? Of Ferre? Thije Tibo Tibor Tibe Tobe Ties Tieme Hmm, ik zit even in een Tzone
Ik ken een (erg stoer) jongetje dat Svenne heet. En bij mijn dochter op het kdv zit een Sverre. Wel erg scandinavisch he? Maar wel leuk
AH! Zie wel wat leuks voorbij komen! Fedde bijvoorbeeld, erg origineel, nooit van gehoord, maar erg leuk! Maar als je het afkort, wordt t dan niet "Fedje" ofzo?? beetje raar?! Sten ook erg leuk, ken alleen "Stan", maar met een e vind ik het al minder Engels aandoen. En Svenne: leuk! Aangezien Sven onze eerste keuze ooit was, dit lijkt er toch op, maar is wel een stuk origineler! Thanx!
Doet Stan met een a Engels aan dan? Ik spreek het altijd uit zoals het er staat en ken ook alleen maar kindjes die zo heten .
Stan als "Stan"... daar dacht ik niet eens aan, ken alleen maar Stan ("Sten")Laurel van laurel&Hardy, hahaha Stan als "Stan" vind ik minder leuk klinken.
Kes, vind ik iets te apart. Heb mn man wat namen voorgeschoteld ( Fedde, Svenne, Jurre etc) maar hij vindt namen eindigend op "ne" iets te apart/ van deze tijd. Terwijl ik vind het wel leuk, maar goed we moeten er samen achter staan. Moeilijk!! Hij valt meer op veel voorkomende namen, terwijl ik wel iets origineels wil, maar voor hem moet het vooral niet te apart,.. zucht... Gelukkig hebben we nog eventjes...
Ha, Druif, komt me bekend voor, mijn man vond ook niks leuk... Sowieso vind ik jongensnamen ook moeilijker. Wij hebben gewoon lekker gewacht tot we wisten wat het was, scheelde weer Even denken: Kai Morris Timon Guido Hidde (maar zal je man wel niks vinden...) Nando Nathan Olaf Olof Owen Maikel Marijn Melle Joeri Jarno Axel Roald Jens Einar Sören Oscar Nick Feike Floris Fulko Friso
Bux Buzz Cas Dalí Deen Dez Dim Jitt Judd Junn Klim Lem Lenn Lennt Lez Maas Mas Mazz Milam Milo Milot Moos Munn Muss Muz Nan Nees Ness Nilo Pom Raf Rapp Rens Rijk Sed Sef Sepp Seppe Siem Sim Stas Sten Sum Sunn Tann Tem Tibe Tiem Tijl Tilo Timan Tivon Tizo Tomi Tren Tripp Troi Troy Tum Tunn Tuul Tuun Tuur Wem Wes Xilon Yenn Yepp Zum Zunn Sorry als je ze al had, maar heb niet alles gelezen. Oh ja: Jonne
Wij willen kiezen tussen mano en levi, allebei stoere jongensnamen toch? Maar ik kan niet kiezen!! Wat zouden jullie doen?