hallo, ons zoontje gaat Jesse heten, ik vind een 2e naam ( niet vernoemen) echt super mooi, vriendje is aan het twijfelen. nou vinden we de naam Roan erg mooi. dus Jesse Roan. naam kun je op 2 manieren schrijven, welke vinden jullie het mooist? - Jesse Roan of.... - Jesse Rowan zelf heel erg geneigt naar de eerste. we zijn er niet 100% over uit, dus ALLE sugesties meer dan welkom!
Ik kies voor Roan. Ik vind Rowan zo gemaakt en de uitspraak minder mooi. Roan spreek ik uit als Ro-an Rowan spreek ik uit als Ro-wan. Dus in mijn ogen twee verschillende namen, niet enkel een andere schrijfwijze.
Leuke naam Jesse! Als ik moest kiezen tussen Roan en Rowan, dan zou ik zeker voor Rowan kiezen. Vind ik een mooiere en stoerdere naam. Andere suggesties: Jesse Benjamin Jesse Willem Jesse Robin
Ik zou voor Roan gaan, omdat ik twee meisjes ken die Rowan heten, dus voor mijn gevoel is Rowan een uniseks naam en Roan een jongensnaam.
Dankewel allemaal! Ik zie dat de meesten roan het mooist vinden ( gelukkig!) Hihi. Ik vind de combinatie van beide namen erg stoer klinken. En Jesse is dan wel een populaire naam (denk ik?) Maar wij kennen niemand in omgeving met deze naam