Hallo dames, Nog drie weken en dan heb ik de geslachts echo. Super spannend dus. Ik ben nog op zoek naar mooie namen, geen nederlandse namen eerder engelse/ amerikaanse. Ik heb al wel wat namen, maar ik weet nog niet of ik ook het gevoel heb dat DE naam ertussen zit. Daarom nu jullie hulp gevraagd. De naam moet ook bij Jayden passen want zo heet mijn zoontje. Hier wat voorbeeldjes wat ik mooi vind. Kyra Chelsey Jeslyn Yven Sem Chess
Jeslyn, erg leuk (hadden we zelf ook voor een meid) Jongensnamen vind ik heel anders bij jou en bij Jayden vind ik meer Dylano of iets in die trend passen
Jeslyn vind ik uit jouw lijstje het leukst, maar ik zou niet weer een naam doen met een 'dzj'-klank aan het begin. Kyra wel oké, maar dat vind ik meer een hondennaam. Chelsey krijg ik de kriebels van, zou ik echt niet doen. Sem vind ik erg leuk! Yven / Iven ook wel. Chess zou ik niet doen, schaakspel is in het Engels Chess, ik zou dat gewoon schrijven als Chas / Chaz. Ideetjes: Alex Aron Bentley Bradley Brendan Brent Brian Bruce Casper Collin Danté / Dantae Dave Dean Devin Dex, Dexter Duncan Dylan Ferren, Ferran Gido / Guido Ian Igor Ivar Jari Kai / Kaj Kian Kilian / Kylian Kirian / Kyrian Lenn Lennon Leon Lex Liam Logan Lorenzo Luca Luuk, Luke, Luc Marnix Mason Maxim Micha Mika Mike, Mick Milan Milo Morris Noah Otis Owen Quinten Raf Renzo Riley Roan Rory Ryan Scott Senn Sepp Sil / Sill Silven, Silvan Stan, Sten Travis Trevor Tristan Tycho / Ticho / Tygo / Tigo Tyler Vico Viggo Vigo Vince Wes / Wess Wesley Xander Abigail, Abby Alice, Elles / Ellis Alisha Alissa Amber Amy Anissa Ashley Becca / Becka Britt Carmen Celeste Celine Cella, Cilla Charissa Charlize Chloë Cleo (Cleó, Cléo) Daisy Daniek / Danique Demi Dewi Dominique Donna Elisa Elise Ella Emily Evi / Evy / Evie Fabiënne Farah Fayenne Felicia Fenna Gwen Hailey Ilana Ilja Ilvy Indy Isa Isis Ivy Jana / Yana Kaylee Kelsey Kensi Kenza Kessi / Kessie, Kess Kiara Lana Lara Larissa Lauren Laurie, Lori Lena Lexi Lia, Lea / Leah Licia Lilly Lindsey Lisa Lissa Liz Lizz Loïs Lorena Lucy Luna Lynn Mara Marissa Maya Megan Melody Mila Milana Miley Mirte / Myrte Naomi Nen Nessa Nikki Nina Noa Noëlle Nola Quinty Rachel Rebecca Romee / Romée Romy Rosalie Rose Roxy Ruby Sabine, Sabina Sabrina Senna Serena, Selena Serra Sienna Skye Stacey Sylvie Tamar, Tamara Tess Tirza Vajèn Valerie Vanessa Veronique Victoria Viënna, Viënne Yara Ziva Zoë / Zoey
Chelsey & Jeslyn/Jazzlyn leuk! Sem Yven leuk!! Kyra gaat wel. Chess zou ik eerder Chez van maken. Kyenta, Jaylinn, Cassidy, Aylena, Jacey. Mason, Kyano, Quentin, Nathan.
Bedankt voor jullie reactie,s en namen. Jeslyn vind ik zelf erg mooi, maar manlief absoluut niet, zelfde met kyara vind hij ook niet mooi. Chelsey wil hij niet vanwege de voetbal ploeg. Jaylin hadden wij bij de zwangerschap van jayden als het een meisje zou zijn. De namen lijken te veel op elkaar, omdat nu die naam dan toch nog te nemen. kyra vind ik zelf geen honden naam, maken smaken verschillen.