zucht... ik heb het idee dat we er gewoon niet uitkomen... we zoeken een meisjesnaam die past bij L.otta. we hadden al een lijstje maar op eens twijfel ik weer heel erg. het is zo lastig want het moet een naam zijn die in Nederland en in Duitsland kan... we hadden eerst Merle Fiene Jette maar in één keer weer ik gewoon niet meer of er echt DE naam tussen zit (Jongetje zou Lenn heten) hebben jullie nog leuke ideeen?
Suze sophie anna liora janna lana estel/estella lea/leah jara/yara jade Emma daisy Chanel Isabel/isabella/isabelle annabel/annabella Faye/faye/fae/fee
Anne Annika Cecilia Dagmar Elsa Emma Hanna Helena Inga Janina Julia Laura Lea Olivia Sara Sofia, Sofie Aina Britta Camilla Elina Ella Emilia Janna, Jonna Laila Malin Mari Matilda Milla Susanna
bedankt voor de reacties, maar er zat ook nog niet DE naam tussen. vannacht heb ik gedroomd dat het een Fiene is geworden.
Mare vind ik te apart. en Elin wel mooi maar vind mijn man iets minder. tenminste iets minder dan Fiene en Merle... hmm ach ik weet het niet, vandaag vind ik ze allebei weer erg leuk en zou niet eens kunnen kiezen tussen Merle of Fiene... gekke hormonen, he! maar daar had ik bij de eerste ook al last van