Hi, We waren eindelijk uit na duizenden namen te hebben bekeken. Maar ik opeens viel me op dat de 2e naam te veel leek om de 2e naam van onze andere dochtertje. Dus nu ben ik inspiratie aan het zoeken voor een nieuwe 2e naam. De naam die we hadden had: 4 lettergrepen Alleen maar a als klinker Een mooie betekenis En was een nauwelijks voorkomende naam We hopen iets te vinden wat daarop lijkt. Kennen jullie een naam die aan deze 4 punten voldoet? Dan hoor ik dat graag
Anastasia Adriana Nathalia Jaylana Hannah Sarah Clara Janna Martha Annacara Annazara Aylana Dylara Barbara Carla Chantal Chayanna Dagmar Inamaria Natascha Niet allemaal wat je wil maar wel met de a Maryanna
Eloise Marente Madelon Fabienne Eleonora Magdalena Amarinde Rosemarie Annelore Gabriella Jacqueline Xiomare Amalia Louana Cathelijne Aurelia Valencia Veronica Olivia Eliora Rubienne Penelope Fabiola Valentina Leonora Estienne Juliette Bernadette Amarante Xiomena Domenica
Even denken naar langere namen met alleen een a. De lettergrepen kloppen misschien niet helemaal. Alandra Alannah Ayalah Amarant / amaranta Amalia Amanda Barbara Cassandra Damara Faraya Grazayna Hadassah / hadassa Kantara Namara Narana Natalia / nathalia Samara Tamara Vayana Xamara Succes
Catalana Lastig hoor, 3 lettergrepen lukt me wel, 4 niet zo goed: Barbara, Chananja, Hadassa, Kathara, Tatjana, Of met 1 andere klinker: Amarissa, Annalena, Ariana, Arianna, Cataleya, Mariana, Nathalia
Amarantha* Avalana* Annamara Annamaya Annalana Annalara Annalisa* Annalotta Annabella* Annalinda Annasofia / Annasophia Ariana* Amalia* Alexia* Avalina* Cataleya* Mirabella* Mariana Met drie lettergrepen kan ik nog bedenken: Aranka Tamara Hadassah Chiara/ Kyara Chimara Marilva Persoonlijk vind ik alleen die met * erbij "gewoon". Bij de rest heb ik eerder het idee alsof het twee losse namen zijn en zou ik zelf dus schrijven als bijv. Anna- Sophia. Edit: lees dat je Amaranta had. Kun je er niet Amarenthe of Marenthe/ Marantha van maken of lijkt het dan nogsteeds teveel?