Wat vinden jullie de leukste jongensnaam? Als jullie nog andere suggesties hebben, laat maar weten! Kan i.v.m. met de achternaam niet beginnen met een H of een OE in zitten.
Ik vind het allemaal leuke namen, maar vind Joris toch wel het leukste. Andere suggesties: Jonas Pepijn Liam Timo Tycho Tim Thom
Ik vind dat je een goede smaak hebt hoor , ik vind er 4 van erg leuk. Behalve Joris dan, die niet. Niels zou ik schrijven als Nils. Dat is veel hipper en écht scandinavisch. Ralph hoor je niet zo veel, dus dan zit er vast geen jongetje bij hem in de klas of op de sportclub met dezelfde naam, dit in tegenstelling tot Luuk of Thijs... Welke mijn voorkeur heeft? moeilijk. Luuk (Luke) of Thijs. Daar zo ik voor gaan. Hier geen associaties met Ralph. Ik moet niet direct aan ralph inbar denken hoor, haha. Maar eerder aan Ralph Schumacher. En dat is een hele stoere sportman! (broertje van..) Suc6 met kiezen.
Allemaal leuk, behalve Ralph (zou ik schrijven als Ralf ... ziet er al weer anders uit). Nils is ook erg leuk
Ik vind Luuk een leuke naam, en Thijs ook. Wat dacht je van Tijn? Hoor je niet zo veel, en is wel een beetje een naam die in jullie rijtje past
Mwah, Tijn komt 368 keer voor het afgelopen jaar volgens de site van aegon. Maar is wel origineler dan Thijs, dat wel
Ik ga voor thijs, joris is ook wel grappig maar het rijmt te makkelijk joris clito.. ik wilde eerst zelf floris maar om deze reden toch maar wat anders. Suc-6 met je keuze!
Ik heb gekozen voor Luuk, want die andere namen vind ik zelf te Nederlands en ze komen best vaak voor volgens mij... Luuk is ook wel nederlands, maar klinkt gewoon wat internationaler...
Bedankt voor het meedenken! Tijn of Thijs gaat het toch niet worden, lijkt teveel op de naam van mijn zwager en we willen hem niet vernoemen naar hem... Sommige namen zoals Stijn vind ik erg leuk maar dat zijn dan weer namen die voorkomen bij kindjes in onze vriendenkring... Inmiddels ben ik op een andere naam gestuit die ik eigenlijk in gedachten had als tweede naam maar ben nu aan het twijfelen.... Het is in ieder geval een naam die minder voorkomt: VINCENT Wat vinden jullie?
ik heb luuk gekozen,maar dan zou ik voor luc gaan. en vincent vind ik een leuke naam,maar dat komt ook omdat ik een jongen heb gekend met die naam,en dat was een erg lekker ding