Dames. We hebben een dochter Teddy en zoeken een meisjesnaam voor haar zusje. Ik vind Skyler en Scarlett erg stoer! Of is te...... Suggesties welkom als het maar niet eindigs op ie of y!
Skye vind ik voor een meisje mooier dan Skyler. Scarlett vind ik net als Lola voor een vrouw van lichte zeden. Geen flauw idee waarom, eerste gedachte haha
Ik vind Skyler persoonlijk leuker voor een jongen. Is Skye misschien een optie? Scarlett vind ik ook leuk, en passend bij Teddy!
Ik vind Skyler juist wel leuk....juist omdat Teddy ook een beetje 'jongensachtig' is (vind het trouwens gewoon unisex )
Skyler vind ik een jongensnaam, maar dat vind ik van Teddy ook dus misschien zoek je dat wel? Scarlett vind ik een moulin rouge naam, maar wel vrouwelijk dus liever die dan Skyler.
Skylar of Skyler 't leust, Scarlett vind ik wat hard en ik hoor teveel 'scar', 'litteken'. Andere ideetjes: Addison Alex, Alyx Alexa Alexis Alison Alpha Anemone Ann Annika Aria Arline Aspen / Espen Astor, Aston Audra Aura, Aurora Autumn Avalon Averill Avis * Brynn / Brynne Cadence Cameron Candace / Candice / Candis Caris Cass / Kess Cassidy Cedar Cyan * Dahlia Dakota Dana Danika Darian Dawn Delta Dena Donna Doris * Ebba Eden Ella Elliott Ellis Emerald Eve * Fae / Fay / Faye Fawn Fern Fox Francis Ginger * Harlow Harper Hayden Hazel Heather Hollis Honor Hunter * Imogen India, Indiana Indigo, Inigo Isadore, Isidore Isolde * Jess, Jesse Jordan Joss Jules / Jools Juliet June, Juno Juniper Juul * Kae / Kaye / Kay Kat / Kath Kendall Kit Kris / Chris * Lana Lane Lark Laurel Lauryn, Laryn Lenn Lexa Lexine Lexis Lila, Lilah / Laila Lilac Lita Liv, Liz Logan Lois Lola Loren, Lauren Lorrin, Lorin Lotis, Lotus Lou Lua / Loua Lynn * Madison Mae / May / Maye Maris Marlin / Marlyn Maud Mavis / Maevis Maxine Maya Meadow Megan Merlyn / Merlin Meryl / Merrill Mia Minta, Mint / Minth Moira Mona Morgan Myrtle * Ness Nika, Mika Nola Nona Nova * Ocean Olive Opaline * Paige Pam Parker Payton Philippa Phoenix Phyllis Pip, Pippa Praise Pris Prue * Quinn Rae / Raye Rain / Raine / Rayne / Rayn Raven Regan Robyn / Robin Rona Rose Ross Rowan Rowanne / Roanne Rue * Sage Salome Sam Scout Sky / Skye Sorrel Sparrow Spirit Spring Starla Stella Storm Sue Summer, Sommer Sylver / Silver * Ursula Velda Velvet Vere Vianne Vieve / Fieve Violet Vita Viva * Wallis Willa Willow Winter / Wynter Wolf Wren Wynne Xanthe, Xanthia Zinnia
Niet mijn ding. Vind het ook totaal andere namen dan Teddy. Ik vind bijvoorbeeld Teddy en Sammy beter passen.
De eerder al gegeven optie Skye vind ik persoonlijk mooier, ook bij Teddy. Nog steeds een stoere bijzondere naam, maar met een zachtere klank dan Skylar/Skyler. Teddy is ook stoer en bijzonder, maar heeft naar mijn idee nog wel een zachte klank. Scarlett vind ik een minder mooie optie. Ook vanwege de harde klank.
Super bedankt meiden! Scarlett is van de baan. Robin zit ook nog in mijn hoofd... Of vinden jullie dat een beetje 1999 naam?
Robin vind ik ook een jongensnaam haha. Maar als ik moest kiezen tussen Skyler en Robin zou ik voor Robin gaan.
Robin vind ik ook leuk (al vind ik Robyn dan iets leuker geschreven ). Maar mijn voorkeur zou nog steeds naar Skyler uitgaan