Ik kon eigenlijk niet kiezen. Toch voor Lana gekozen. En ik zie dat ze gelijk op gaan. Kun je nog niet kiezen hihi.
Lana. Vind mila altijd een beetje een rare klankcombinatie. Is het miela of milla, en wat is de herkomst?
Ik vind mila eigenlijk ontzettend zoetsappig, maar vind lana helemaal niet leuk dus kies dan toch voor mila.
Bij Lana denk ik aan GTST en daarbij vind ik het helemaal geen leuke naam, het lijkt zo op Lama... Mila vind ik eigenlijk ook niets. Enorm populair de afgelopen jaren en helaas zie ik niets anders als een Roma kindje voor mij. Wat vind je van Liv, Lisz, Nova, Milana, Noa, Ziva, Ilana, Anoa, Josha?
Elena of Alana vind ik het allerleukst; maar die staan er niet tussen dus Lana gekozen. Mila vind ik overigens ook leuk maar uit deze twee kies ik dan toch Lana. Ik heb overigens nog nooit GTST gekeken dus wist niet dat het een ' GTST mode naam' is En ik heb deze betekenis gevonden: Lana is een Engelse meisjesnaam. De betekenis van de naam Lana is `aantrekkelijk`. En ik vind de muziek van Lana del Rey mooi! Mila vind ik eigenlijk een beetje een mode naam. Smaken verschillen gelukkig! Succes!