Welke meisjesnaam (en schrijfwijze) vinden jullie het beste passen bij Sten? S.v.p. poll invullen, andere suggesties zijn ook van harte welkom! Ik ben overigens nog niet zwanger van de 2e, maar ik vind het wel alvast leuk om na te denken over de naam. Een jongensnaam hebben we al
P.s. Bij de naam Linn/Lynn gaat mijn voorkeur nu nog uit naar de schrijfwijze Linn, aangezien we Sten ook met een 'e' hebben geschreven en niet op zijn Engels met een 'a', lijkt me dat het beste passen, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Lisz, Liz of Liv. Lis staat zo onaf vind ik. Lynn is ook leuk maar wel erg populair ivm Liz/Lisz/Liv.
Lynn - als je Linn zou doen vind ik de dubbel N ineens zo onlogisch. Dan zou ik weer eerder kiezen voor Lin
Ik heb lynn gestemd, maar vind lis/liss mooier klinken. Alleen de schrijfwijze net of er iets niet af is.
Omdat Sten op een n eindigt, vind ik Liss mooier! Sten en Lynn/Linn vind ik niet zo mooi klinken Liv vind ik nog mooier!
Liz. Ik vind Lis niet mooi staan, alsof het verkeerd geschreven is door een kind dat nog niet zo goed kan spellen
Wat grappig om al die verschillende meningen te lezen Echt super dat jullie de moeite nemen om te reageren, dankjewel!
Lis, Liz of Liv vind ik erg mooi en ook leuk bij Sten. Ik vind het leuker klinken als de meisjesnaam niet eindigt op een n omdat Sten dan al doet en omdat het allebei korte namen zijn valt het mij zo op. Maar: ik vind Lynn ook een hele mooie naam! Sten is trouwens ook wel erg leuk! Die ga ik onthouden voor een eventueel volgend zoontje. Voor deze hebben we de naam namelijk al.