Hallo, Na heel veel zoeken zijn we nog steeds niet 'DE' jongensnaam tegen gekomen, meisje naam hebben we inmiddels wel, maar als hier suggesties voor zijn dan zijn die ook welkom.... ons zoontje heet: Mitchell Wie helpt aan een aparte en stoere naam? Liefs Damienne
hey Damienne, wat voor soort namen zoek je? moet het weer een engels klinkende naam zijn? lang of kort? hier enkele suggesties: Jason Ryan Justin Dylan Joey Kane/Cain Jim Devin Rowin Roan Owen Ivar/Ivan
Je bent op zoek naar aparte namen, maar valt Mitchell voor jou ook onder aparte namen? Ik vind die naam best normaal, eigenlijk Hieronder een lijstje met namen die ik er wel bij vind passen, of ze jouw smaak zijn, geen idee... Aidan Brandon / Brendan Brian Brody Cole Condor Corbin / Corbyn Damian Danny Dave Davy Desley Destin Devin Diorno Donny Dorian Dylan Gilano / Jilano Isaia / Isaiah / Isaiha / Isaya / Isayah / Izaiah / Izayah James Jason / Jace Jay Jayden Jeremy Jessey Jim Joey Justin Kalan Laurence / Laurens / Lawrence Leroy Lorenzo Luke Luq / Luc Mario Marly / Marley Marvin Melvin Mick Mike Morrys / Morris Nick Rodney Ronnie / Ronny Rowyn / Rowin / Rowen Ryan Ryano Shawn Tadd Teague Timothy Tony Tygo Tyler Vince Wesley
Wie weet is dit nog iets Andy Anthony Bentley Bruce Christian/ Christopher Cody Colin Connor Dante Dimitri Donovan Dustin Ethan Finn/ Finley George Gavin Harold Hugo Ian Jack James Jayden Keano Logan Luke/ Lucien/ Lucas Max/ Maxwell/ Maximillian Morris/ Morrisson Nathan/ Nathaniel Neville Oréon Oliver/ Olivier Patrick Percy/ Percival Quinn Quinten Randy Raphael Sebastian Stanley Timothy Tyler Troy Vince Vico William Wesley Winston Zachary/ Zach Ik vind zelf Ethan erg leuk!
Declan Dempsey Dimas Dion Fausto Ilias Kaleb / Caleb Kenan Kenzo Kilian / Kyllian Kiran Matteo Mauro Remzi Renzo Mason / Macon Otis Owen Skye Timur / Timour Tyler