jongen sem caz dex max meisje lynn fay dit hadden wij als namen wij hebben straks drie jongens sem caz en de derde word straks dex
Ja ik bedoel ook echt bezet..in mensen die dicht bij ons staan. Onze jongens naam word denk ik Mees of Sem. Ik vind veel meiden namen wel leuk, maar niet leuk voor ons begrijp je..er zijn maar echt weinig leuke en dan ook stoere en korte namen vind ik.. Juul vind ik ook echt leuk, maar vind manlief weer verschrikkelijk..
Ja die meiden namen hadden wij bij de eerste ook, maar zijn al ingenomen.. En grappig..een vriend van ons zei bij de eerste al...een jongen bij jullie word Dex..haha. Sem echt leuk, caz tja zo heet de kat van een vriendin en dex is het toch niet echt voor ons. Maar meiden ik ben echt super blij met jullie hulp!!!!!!!!!!!!
Twan, Yves, Guy, Brent, Kurt, Mitch, Rens, Rolf, Stan Britt, Brynn, Kate, Clair, Elle/a, Gwen, Jess, Mare, Roos, Tess, Wren, Yara
Onze dochter heet Juno ook kort en stoer en hoor je haast niet. Voor de betekenis van de naam even google. Toen waren we helemaal verkocht. Als het een jongen zou worden zou het Wolf geheten hebben.
Ik vind voor een meisje mooi: Indy Zoë Loïs Evy Fay En voor een jongen (vind ik een stuk moeilijker!): Mason (net te lang voor jullie..) Dez
Ik vind uit jullie lijstje mees echt niet stoer.. En Lise vind ik ook echt niet stoer.. Ik dacht ook gelijk aan dex en voor meisje aan Puck/puk maar dat wordt 'm voor je man niet Ik ken een jongetje Daaf.. Of misschien faas? Levi vind ik trouwens ook erg stoer! Wat dacht je van dani? Kan ook voor een meid? Voor een meisje vind ik liv en Liz erg stoer!
Kick en Pom heb ik nog nooit van gehoord..dus moet ik even aan wennen(heb ik altijd bij namen die ik voor het eerst hoor.....later vind ik ze vaak leuk) Thanx. @Newa, jouw rijtje past helaas niet echt bij ons..toch bedankt meid. @Luun, Teun en stijn vind ik wel leuk..maar net niet. Meave en Brin vind ik niet zo leuk..maar ook jij bedankt hoor! @Mushu. Juno vind ik wel leuk..maar niet voor ons en Wolf past niet echt bij ons. @lique,Nova, vind ik leuk. Sam,geweldig..maar al bezet.. Djim, denk ik ook wel leuk.. @inge, uit jouw rijtje vind ik Lois opzich wel leuk(heb ik ook al langer in mijn hoofd..maar twijfel omdat het helemaal niet echt bij de rest van onze naamsmaak past..) @wonderbaby, klopt vind lise ook niet echt stoer..vandaar dat ik daarover twijfel en die het waarschijnlijk ook niet word. Mees daarentegen vind ik wel echt stoer...zo zie je maar dat elke naam bij iedereen anders overkomt..maar stel je eerlijkheid op prijs..) Daaf,faasen Dani worden het ook niet. Puk, moet man aan hockeypuck of Puk van de Pletteflat denken......vind ik echt jammer. Maar Liz blijft bij ons(gezamenlijk) op 1 staan ,dus bij gebrek aan beter...!!! @novmama, Senn heb ik hier al vaker gezien en begint toch ook wel leuk te worden! Thanx meiden!
Liz vind ik echt een super leuke naam! Ik zou zeggen doen!!!! haha Voor een jongen vind ik Jur van jullie lijstje het leukste. Succes met kiezen
Omdat ik Mees wil en man Sem hebben we besloten om nu gezamenlijk maar Jur op nr 1 in ons lijstje te zetten..
Ja Senn..is bij mij ook aan het stijgen..enne ik heb nog tijd zat..dus wie weet wat er nog veranderd.. Thanx meiden..super dat jullie zo mee dachten en denken!!
Het is mssn net te lang en te lief voor jullie, maar omdat ik het wel vind passen bij de genoemde namen noem ik het toch nog: Livia.