Bedankt voor het meedenken!!! Meisjesnaam zijn we uit! Jongensnaam blijft erg moeilijk! Het is het allemaal net niet.. Zijn er nog ideeën voor jongensnamen?
Jongen : Sion, Fedde, ,Loet, Luijt, Bent, Derk, Reyer, Zeger, Seth, Jesper, Kjelt, Dani, Moos Loek, Jorg, Jorn, Vins, Lenne, Jefta, Meisje: Ameé, Janou, Mint, Ciss, Bibi, Sira, Sela , Jiska , Jeske,
Loet vind mijn man niets, vond ik nog wel leuk. Helaas ook niet de naam Kort, stoer, 1/2 lettergrepen, niet iets wat je dagelijks hoort
-Jarin -Tuur -Aaric -Silas/Milas -Zino -Midas -Fince -Caezar -Thor -Odin -Deon/Déon -Ronin -Jiro -Doran -Jin -Espen -Adam -Oscar -Ezra -Duuk zit er iets bij?
Uit jouw rijtje vind ik Nova en Lenn of Job het leukst. Vanna Indy Elena Ella Loïs Liv Jill Ravi Seth Noud Finn Luc
Even een rijtje met namen van jongens waaraan ik ooit eens les heb gegeven. Art Sef Kjeld Raf Lux Ted Jurt Depp Rijk
Ik probeer het nog eens, maar er is al veel genoemd. Zen Youk - Yoek - Jouk - Joek Walt Ot - Ott Dax Jorn Brecht Jork - York Tijl Roon Juup Jent Stag Lon
Wat ik nu wel mooi vind, maar mijn man niet of het is nog niet de naam. Deyn Otis Foss Jop Riff Lenn Ik hoop dat er nog meer ideeën zijn!
Onze zoontjes heetten Ivan en Jorn Kom je bij ons in de regio niet erg vaak tegen Voor een meisje vindt ik Yara of Veerle prachtig
Miel Mauk Quin / Quen Brynn Bern Lloyd Flynt Dies Skout Scott Jins / Jint Joes Dem Luut Rex Loy Just Brenn Kyte Jon Maas Neill Daaf Cos Jelt Kars Mas Nils Toss Gib Tex Ché Lev Pax Nox Luan Rune Lasse Manu Lude Deon Joas / Joah Yves Lano Zion Tias / Zias / Sias Noan Bosse Roas Nero / Hero Ivar Raven Nyo / Kyo
Ik was altijd weg van Tim en daarna Dim! Dim is zoooo leuk....alleen krijgt ons kindje een buitenlandse achternaam en met die combi lijkt het op een Chinees gerecht....geen optie dus Jelte is ook lang favoriet geweest