Hallo, Heel binnenkort wordt onze kleine man geboren. We willen voor ons ventje een korte, fijn uitsprekende, guitige, maar stoere en leuke jongensnaam. We zaten te denken aan Job (staat al jaren in mijn lijstje, maar komt nu wel vaker voor helaas), Tim of Jim. Welke naam vinden jullie het leukst? Alvast bedankt voor het meedenken..
Ja Tim is ook erg leuk he... maar komt die niet heeeeeel vaak voor? Ik ben inmiddels wel kritisch hoor.. Andere namen die passen bij de trefwoorden ook welkom!
Ik vind Job wel een hele leuke naam hoor! En komt hier helemaal niet zoveel voor. Wij hebben Timme nog als optie openstaan, zo heette een oud hockey-vriendje van ml heel 'vroeger'. Is wat origineler dan Tim maar klinkt even 'vertrouwd'. Succes!
Job en Tim vind ik leuk, Jim wat minder (want dat gaat ongetwijfeld veel als Djim uitgesproken worden.
Jim, Job, Tim. Ik vind deze volgorde omdat ik Jim ( op z'n nl!) lief én stoer vind. Job vind ik wel leuk maar wel 'hip'. Tim vind ik een beetje hard klinken. Lastig uit te leggen, maar wie weet heb je er iets aan .
Tim is leuk, Job en Jim allebei wat minder. Zelf zou ik dan eerder Pim kiezen, kan maar op 1 manier uitgesproken worden.
1. Tim 2. Jim : maar wel op z'n Engels 3. Job In dezelfde lijn : Bob Lex Niek Stan Sten Luuk Jorn Mick Raf
Job vind ik erg leuk, een vrolijke naam. Tim gaat, vind Tom leuker. Jim vind ik niet leuk, weet niet waarom, heb het nooit mooi gevonden en vind het op z'n Nederlands gek uitgesproken.
Mijn jongste dochter van 3 noemt mijn baby al vanaf het begin van de zwangerschap Job. Ook toen ik het geslacht niet wist, vertelde ze iedereen die het maar horen wilde dat ze een broer Job kreeg. (en ze zei er ook nog bij dat het nog wel een geheimpje was, haha). Ik vind Job dus heel leuk en Tim trouwens ook. Jim vind ik persoonlijk iets minder.