Zal mijn eigen eerst even voorstellen ik ben 30 jaar en mijn man is 32 jaar . We zijn 10 geleden gestopt met de pil....met het idee mocht het raak zijn dan is een kindje welkom. Nu zijn we anderhalf jaar geleden getrouwd en toen zijn we echt begonnen met de tempratuur bij houden en ovulatietesten doen . Na anderhalf jaar proberen zonder resultaat....zijn we naar de huisarts gegaan . En heeft ons ineens door gestuurd naar het ziekenhuis ( Breda ) . Na een aantal onderzoeken is er gebleken dat er met mijn niets mis is en met mijn man ook niet ( heeft ook suikerziekte ) . Maar dat de kans op een spontane zwangerschap nog maar 3% is . We zijn toen begonnen met iui behandeling . We zijn nu bezig met de 3e iui behandeling . En moet zeggen het word steeds moeilijker...heb het gevoel dat het niet gaat lukken bij ons. Zijn hier meer mensen die er zo lang over hebben gedaan om zwanger te raken . Gr Angelique
Hoi Angelique als je het leuk vindt kun je prive meekletsen binnen ons iui clubje hier.. daar zitten ook een aantal vrouwen van begin 30.. de meeste zijn nu met hun 2e iui bezig miss vindt je dag fijn ? Om zo prive ervaringen uit te wisselen. Ik zal je dan een uitnodiging sturen.