Poepen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aurora5, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu al drie nachten op rij heeft mijn zoontje 11mnd (gaat om 20.00uur naar bed) een enorme poepluiers om 23.00uur als ik even bij hem ga kijken. Hij ligt dan in super diepe slaap en word dus niet wakker van zijn poepluiers. Ik heb er nu telkens voor gekozen hem toch in het donker een schone luier aan te doen. Halverwege dit proces word hij echter wakker en moet enorm huilen, ook als ik hem terug in bed leg huilt hij even (nog geen minuut) dan is het stil en slaapt hij verder tot 07.30uur. Snap niet waardoor hij nu ineens in de avond poept en denk erover hem dan maar niet te verschonen. Wat vinden jullie...?

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wel verschonen hoor, een hele nacht met zo'n vieze luier is niet goed voor de billetjes.

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    gewoon verschonen hoor. anders heb je straks open billetjes van de aangekoekte poep. Jij zou toch ook niet de hele nacht in de poep willen liggen ;)?? haha

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik zou zeker weten blijven verschonen! Het geeft toch niet als hij eventjes moet huilen? Zou ik ook doen als ik uit bed wordt getild terwijl ik in diepe slaap ben, haha ;):D

5. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Poepluier verschoon ik altijd. Maakt niet uit hoe laat het is (gelukkig poept hij altijd in de ochtend :p) Maar je bent verder van huis als hij straks kapotte billetjes heeft. Maar ik snap je dilemma hoor!

6. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    sorry, snap toch echt niet dat je dit vraagt; je laat je kind toch geen 8 a 9 uur in zijn eigen poep liggen?

Dat jengelen doen ze als jij ze wakker maakt terwijl ze nog heerlijk liggen te knorren en heeeeel moe zijn.

Gewoon je ding doen, niet teveel praten, even sussen en dan floep weer terug in bed.

Maar sorry nogmaals je kunt er toch niet serieus over nadenken om je kind in zijn eigen poep te laten liggen?

7. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt em toch zachtjes wakker maken? Hij huilt ws omdat hij niet weet waar hij is.. hij valt in slaap in bedje en wordt ergens anders wakker.. ze blijven een beetje dromerig en slapen zo weer verder..

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Vraag je nou echt of je hem kan laten liggen??

Je wil zelf.toch ook niet de hele nacht in je eigen poep liggen ook al slaap je zo lekker erdoor heen? Afgezien van de kapotte billen die je kindje ervan krijgt.

Ik zou dus gewoon verschonen, klein lampje aan, niet druk doen, niks zeggen en hupsakee zn bed weer in. Ik deed het ook altijd zo en mijn zoon (nog geen ervaring met dochter tot nu toe) die sliep op een gegeven moment gewoon door als ik een poepluier verschoonde. Dus ook als ik met de koude natte billendoekjes over zn billen ging!

9. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wel dus. Mijn zoontje heeft nog nooit kapotte of rode billen gehad. Heeft wat dat betreft geluk en een 'goed huidje'. Heeft ook nog nooit gehuild om een poepluier, hier dus echt geen last van...dus vandaar mijn overweging, zeker omdat hij er zo van moet huilen. Merk dat ik geïrriteerd raak van de aanvallende toon in je bericht, maargoed. Ben de zuivelproducten wat eerder op de dag gaan geven in de hoop dat dit verschil maakt. In de tussentijd blijf ik hem verschonen, hopelijk went hij er aan.

10. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Kan me wel voorstellen dat je het afvraagt hoor, maar ik zou het toch niet doen. Gelukkig slaapt hij toch zo weer verder? Hopelijk is het een tijdelijk iets en "kiest" hij weer snel een ander poepmoment uit!

Deel Deze Pagina