Heej Ik had een vraag. Ik heb van het weekend de kinderwagen omgebouwd, dus het is nu zeg maar een buggy. Nu had ik alleen wat vraagjes. Hoe doen jullie dat met de wind? Als de wind op de kinderwagen staat, dus in het gezichtje van Sasha, dan raakt ze een beetje in paniek lijkt wel. En hoe doen jullie dan met de handjes? We gingen namelijk afgelopen zondag een stuk wandelen en haar handjes waren ijskoud. Ze heeft ze namelijk ook vaker in haar mond dan uit haar mond, dus kwijl-kou=steenkoud. Handschoentjes heb ik zoiets van, als ik dat nu al gebruik heb ik daar straks niets meer aan. En sokjes over dr handjes heeft geen zin, want dat kwijlt ze helemaal nat. Ook houd ze ze absoluut niet onder de deken. Alvast bedankt.
hier hetzelfde probleem. alyssa is altijd druk met dr handjes. toen ze nog in de reiswieg lag had ze ze ook nooit onder de dekentjes en nu dus nog steeds niet. ze heeft ook altijd wel 1 of meerdere vingers in dr mondje en de handjes worden dan best koud. ze lijkt er zelf geen last van te hebben. ik geen haar vaak een spuugdoekje. ze doet dan haar vingers en het doekje in dr mondje. haar vingertjes zitten dan in het doekje zeg maar en worden dan niet zo koud. van de wind lijkt alyssa geen last te hebben. ze ligt nog bijna helemaal plat dus ik denk dat de meeste wind er wel overheen gaat. liefs doris
3 maand en dan uit de reiswieg is best jong! Maar kun je de kinderwageninzet niet toevallig omdraaien. Met het gezicht naar je toe? Dan kun je wat sneller de deken/voetenzak wat hoger doen. En het lijkt me ook goed om je kindje helemaal plat te leggen tijdens een wandelingetje.
Ook al zou ze wat ouder zijn, dat met de wind in het gezicht duurt wel ff voordat ze eraan gewend zijn! Duurde hier ook ff... Maar idd lekker toedekken, wind kan geen kwaad in het gezichtje. En als het echt te koud is de wind lekker een mutsje opzetten!
Nee daar past ze niet meer in. Ze is 65 cm, dat is met dr voetjes plat zeg maar. Zo ligt ze natuurlijk nooit. (ze is 4 mnd ) @anne.. nee helaas kan dat niet, zou wel mooi zijn geweest. @yake.. helaas kan ik dan die handjes terug blijven doen, want die moeten en zullen in dr mond zitten, hihi. @dorisn.. dat is wel een goeie met dat spuugdoekje.