Centerparcs Meerdal, Kempervennen of Heijderbos?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Baileyy, 5 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Wie heeft er ervaring met de parken Meerdal, Kempervennen of Heijderbos?
    We willen met ons gezin gaan (kinderen zijn 6, 3 en een baby) Voordeel van Meerdal leek me de baluba? Heijderbos heeft de jungledome maar is dat wel leuk voor de kleintjes?

    Ik ken wel de discovery bay in Vossemeren. Is de jungledome net zoiets? of gewoon heel mooi aangelegd en weinig spelen?

    Wat zijn de verschillen qua zwermbaden? en speelgelegenheden?

    Meerdal zijn de huisjes wat goedkoper. Dat zal vast niet voor niks zijn? Oudere huisjes of dat niet?

    Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen!
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.577
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry ik kan pas in augustus mijn mening geven over Meerdal. Dan gaan wij een weekje. We hebben dan wel een VIP huisje.

    Kempervennen is een heel mooi park met mooi groot zwembad. Hier zijn wij al 2x geweest :) dus vandaar dat we nu voor een andere gaan ;)
     
  3. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Wij zijn alleen op Meerdal geweest.
    De kinderen vonden het daar heel leuk.
    Wij hadden de nieuwe kindercottages (met speelhuisje en glijbaan binnen/buiten)
    Volgende keer wil ik Heijderbos doen.
     
  4. Vlindertjeh

    Vlindertjeh Bekend lid

    18 mei 2014
    539
    56
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Wij zijn bij Meerdal en Kempervennen geweest. Als ik tussen die twee moet kiezen vind ik Kempervennen mooier (huisjes,park, marketdome en zwembad) in het meerdal ligt in de marketdome een ballenbak, in Erperheijde is een grote indoor Baluba en veel leuker!

    Vossemeren is de discovery bay leuk, water, zand, speel piratenboot glijbaan en hoge loopbrug. Daar zijn we afgelopen jaar met 3 en 2 jarige geweest ze vonden het geweldig
     
  5. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik zou inderdaad eerder Erperheide aanraden. Dat heeft een grote Baluba, die in Meerdal is erg klein en een vrij hoge eerste klim. Meerdal is erg leuk, maar zeeer ouder huisjes.
    Kijk ook eens op: www.centerparcsforum.nl
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  6. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.601
    1.320
    113
    Westland
    Vorig jaar naar t heijderbos geweest. Leuk park, maar huisjes zijn echt ouwe meuk. Meerdal ook een keer geweest, was ook niet t nieuwste van t nieuwste.
    Baalde er wel een beetje van, want voor zo'n bedrag verwacht ik toch wel een redelijk up-to-date huisje
     
  7. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.686
    3.468
    113
    Wij zijn in Heijderbos en Kempervennen geweest, Heijderbos vond ik leuker. Onze kinderen vonden de Jungle Dome erg leuk. Die van 6 kan er heerlijk door de klimpartijen ravotten, en de kleintjes zullen hun ogen uitkijken door de dieren en watervallen (zo ging het bij ons iig). Ook de omgeving is prachtig om lekker doorheen te wandelen. In Kempervennen is het zwembad echter leuker voor kleine kinderen (ook in Heijderbos een prachtig zwembad hoor, maar het kinderbad in Kempervennen is groter en mooier). Maar ook ik moet zeggen dat Erperheide nog leuker is met jonge kinderen, door de grote Baluba.

    Overigens zijn de parken qua huisjes allemaal niet spectaculair. Netjes en vaak keurig nieuw en fris ingericht, maar het blijven oudere huisjes, dat is op het moment nu eenmaal het nadeel van Center Parcs. Zorg er in ieder geval voor dat je minimaal een premium huisje kiest, dan heb je wel een fris gerenoveerd huisje in de meeste parken.
     
  8. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Met kinderen in die leeftijd zou ik naar erperheide gaan vanwege de baluba
     
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Erperheide zijn we al een paar keer geweest. We wilden eens wat anders.
    Na jullie tips en meningen gelezen te hebben, gaan we voor Meerdal. Vossemeren zat al vol, die pakken we volgende keer.
     
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Wij zijn alleen in Meerdal geweest. Ik vond de indoor geschikt voor 4 plus kinderen. Het zwembad was wel mooimaar ik denk dat het mooier kan. Ze hadden een mooi buiten gebied en lekker eten.
     

Deel Deze Pagina