Hallo allemaal! Mijn naam is Iris, ik ben 19 jaar en kom uit het altijd gezellige Leiden. Ik ben 1 van de jongste volgens mij hier, ik hoop ook niet dat ik teveel nare reacties daarop zal krijgen .. Mijn vriend en ik zijn aan het proberen, dit is de eerste cyclus zonder anticonceptie dus hopen maar! Slikte wel een hele lichte pil, de Yasmin en heb ook geen ontpillings verschijnselen ofzo.. maar ach, zo niet, volgende ronde! haha. Liefs, Iris xxx
hoihoi! volgens mij zijn er genoeg 'jonge' meiden hier hoor er is ook een speciale jonge moeders topic volgens mij ! succes iig x
Welkom! En als het goed is zal je geen vervelende reacties op je leeftijd krijgen. In ieder geval niet van mij . Veel succes deze maand.
Veel plezier op dit forum! En er zijn idd nog meer jongeren hier hoor ben zelf ook nog maar 22 dusja.. Dus vind het helemaal geen probleem hoor, en zou dus ook geen rottige dingen erover zeggen! Want als je samen met je vriend hebt besloten om voor een kindje te gaan dan wens ik jullie al het beste toe, en hoop natuurlijk dat het voor jullie snel mag gebeuren! Succes met zwanger worden en op dit gezellige forum Liefss ;;