Hallo, Via deze weg hoop ik op antwoord. Ik zit bijna 2 jaar in de ziektewet, ik heb een wia Aanvraag gedaan en ik ben 100% arbeidsgeschikt verklaard,(ik Ben zwanger) Nu is er ww vanaf mijn betermeldingsdatum aangevraagd door de arbeidsdeskundige. Maaar ik weet dus dat ik nog 19 dagen ww over heb. Nu heb ik inmiddels wel al een brief over de ww-aanvraag gehad waarin staat dat ik binnen 4 weken na mijn eerste werkloosheidsdag te horen krijg of ik recht heb op ww . Ik weet zelf al wel dat ik nog 19 dagen ww over heb, maar begin me af te vragen of ik die nu wel krijg. Mischien omdat het restant te weinig is. ??????? Of word daar niet nagekeken????? Ik hoop op wat duidelijkheid! Mvg ilse
Beste Ilse, De duur van het restant van de WW-uitkering bepaalt niet of je recht hebt op een WW-uitkering. Heb je recht op 19 dagen WW? Je krijgt deze dan gewoon betaald. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare
OK SUPER BEDANKT. Het is niet veel, maar vroeg het me dus gewoon even af. Fijn dat jullie hier aanwezig zijn, en vragen zo snel beantwoorden. Mvg