Hallo Dames, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Net nu ik begin te genieten van BV geven, loopt mijn productie achteruit! En dan vooral smiddags/savonds! De eerste 2 voedingen heb ik nog genoeg, dan laat hij voldaan los, maar vanaf de 3de voeding ( +/- 1300 uur ) Loopt hij te trekken en te doen, als ik in mijn borst knijp komt er ook echt niets meer uit! Ze voelen ook aan als thee zakjes. Nou geven we hem tegenwoordig zijn laatste voeding uit een flesje, afgekolfde melk, en dan 140, dit drinkt hij helemaal op zonder te spugen, terwijl hij bij mij aan de borst altijd spuugt! Op het flesje slaapt hij de hele nacht door, zonder wakker te worden, van +/- 2200 tot 0630! Wat kan ik doen om het weer op peil te brengen zodat hij de hele dag genoeg krijgt en ook zijn laatste voeding weer bij mij kan drinken?! Ben zo bang dat ik hem laat "verhongeren" Liefs
hoi nou, verhongeren, dat zal wel meevallen denk ik! Je kunt je productie proberen op te voeren door rust te nemen, goed voor jezelf te zorgen qua eten en drinken en hem veel aan te leggen of evt een keer extra te kolven. Lees ook eens het volgende artikel: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Productie vergroten - Niet genoeg melk Ik weet overigens niet of je echt te weinig hebt hoor, dat zal denk ik ook wel mee kunnen vallen. Maar wie weet heb je wat aan deze tips! Mirjam