Goedemorgen Dames Na onze pogingen hebben wij nog Gonal F, Menopur,Utrogestan en Decapeptyl over. Gonal-F 1 * pen van 900 eenheden, houdbaar tot december 2013. Menopur 1 * doos met 5 spuiten houdbaar tot november 2015 Utrogestan 2 x doosje, houdbaar tot februari 2015 Decapeptyl 4 x doosje van 7 spuiten, houdbaar tot december 2015. (hierbij krijg je dan 6 lossen spuiten erbij, mocht je dat willen) Wij hebben de medicatie altijd in de koeling bewaard, dus mocht je interresse hebben dan graag afhalen in Nederland(omgeving Eindhoven) met koelbox. Wij hebben ook voor de medicijnen moeten betalen, maar wie kan ik er nu blij mee maken voor een reëel bod pm voor meer informatie. Groetjes Pascal
Hier nog 1 G (300ie) en 3of 4 pakjes U (tot eind sept). Gratis af te halen voor degene die in zijn zelfbetaalde poging zit
Als je de medicijnen vergoed hebt gekregen, is het een beetje vreemd om vervolgens geld te vragen voor de restanten... Overigens is handel in medicatie ook niet toegestaan op het forum.
idd Ik hoef er trouwens niets voor te hebben..( alleen vergoeding verzendkosten als daar gebruik van gemaakt word.. ik denk dat dat wel logisch is??) Dus meiden die een een zelf betaalde poging gaan doen.. Pb me maar
Het dikgedrukte komt een beetje raar over. Snap best dat je iemand in een zelf betaalde poging wilt helpen, maar dan wel gratis. Anders zie ik t niet als helpen, maar als handelen. (Sowieso is dit niet toegestaan op ZP, "drugs handel")
O ja, ik heb niet goed gelezen. Maar dan nog vind ik het vreemd dat je geld gaat vragen voor je overgebleven medicijnen. Hier alles weg gegeven, aan de fertiliteitsafdeling die het weer gratis aan vrouwen geeft die het zelf moeten betalen. Ik vind niet dat ik geld hoef te "verdienen" aan iemand die in hetzelfde schuitje zit.
Ik hou niet zo van discussies, toch werd ik hier min of meer naar toe geleid. Ik vind het niet kunnen dat jij je overgebleven spullen wilt verkopen. Je weet ten eerste niet naar wie je het verzend.. Stel dat er iemand ''verslaafd'' is. Of iemand ie denkt zelf wel even te kunnen dokteren. Daarbij als je iemand wilt helpen vind ik het niet netjes dat je er geld voor vraagt, natuurlijk heeft het jou ook geld gekost maar dan nog. Dit is mijn mening.
Ja Jippie daar heb je gelijk in, hier geef ik oevrgebleven spul altijd meteen terug. Heb ik hopelijk ook al flink wat dames mee geholpen